0 oy
2,190 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Doğum için görümceme ricada bulundum 3 gün gelsen yeterli dedim hani biraz yardım edersin çorba kaynatırsın bana dedim tamam yıllık izinden kullanmak istediğimi söylüycem dedi neyse lafda sormuş demişler hicbiryere gidemessin imkansız diye dünde ordu ya gezmek için gitmiş onuda babaannesi söyledi bozuntuya vermedim 3 gün izin almış hani vermiyolardı asla dediler diyodu bu ne yaman çelişki  ahhh ahhh gelmemek için bahane üretti resmen neyse yarın bugün yine dönüp dolaşcak bizim eve gelecek babaannesi vefaat edince halama dedim bakalım bir gece kalıver hala yanımda yeter diye hastanede refakatçi olarak gelirim kızım dedi inşallah onunda işi çıkmaz 

21 Cevaplar

0 oy
(4,664 puan) tarafından
Lafi dolandirmak yerine gelmek istemiyosa acikca söyleyebilirdi sanki gelse ne olacak
tarafından
Gelirse olmazzzz telefonla rahat konuşamaz onun gayesi buda neysee artık gerek yok
(4,664 puan) tarafından
Rabbim kimseyi kimseye muhtac etmesin
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
19 cevap 1,298 göst.
0 oy
2 cevap 231 göst.
0 oy
10 cevap 647 göst.
21 Mart 2024 Aile & Aşk kategorisinde Alca (252 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 644 göst.
24 Ocak 2024 Aile & Aşk kategorisinde Poine (103 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,149 soru

24,665,531 cevap

366,953 kullanıcı

...