Tembeliz çünkü
Kan değerlerine baktır
Kansızlık var bende oyüzden çok yoruluyorum ondan da olabilir sendede bence bi doktora görünmende fayda var
1,512,149 soru
24,665,569 cevap
366,955 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın