Benimki fakir marka büyük hazneli olandan çok memnunum ama.vatini bilmem
Hiç yüzüm gülmedi şu blender setlerinden o yüzden bilmiyorum yorumları okuyim bende alicam
1,512,160 soru
24,665,687 cevap
366,965 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın