0 oy
1,621 göst.
Diğer kategorisinde (2,385 puan) tarafından
Bir hafta önceymis son kullanma tarihi yas mayanin paket halinde buzdolabında muhafaza etmistim kullanılir mı ki kızlar 

5 Cevaplar

0 oy
(187,462 puan) tarafından
hayir cop olmus o
tarafından
Ciddi misiniz yaa ben almistim aradan 5 6 ay gecti ama derin dondurucuda birsey olur mu oyle
(187,462 puan) tarafından
dondurucuda bisi olmazda nirmal buzdolapda cop olur
tarafından
Ayy tesekkurler sevda valla bi an çope atacaktim yoksa
(187,462 puan) tarafından
normal dolapta sandim ben ama dondurufuda hic bisi olmaz kullan ☺
tarafından
Tmmdir☺️☺️
-Reklam-
0 oy
(7,617 puan) tarafından
Kullanılmaz 
0 oy
(932 puan) tarafından
At bence canım 
0 oy
(49,836 puan) tarafından
At canim olmaz kokar.     
0 oy
(2,588 puan) tarafından
Morarma kararma yoksa bişey olmaz canım ben geçen kullandım bişey olmadı  ama morardı veya karardı ise at çöpe 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 192 göst.
2 Temmuz 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde Yildiz0101 (122 puan) tarafından soruldu
+1 oy
7 cevap 558 göst.
28 Mart 2022 Diğer kategorisinde Prens annesi3 (88 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 255 göst.
23 Nisan 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Gurbetci_Saban (5,690 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 158 göst.

Kategoriler


1,512,754 soru

24,673,370 cevap

367,399 kullanıcı

...