148 göst.
önce (747 puan) tarafından
Hangi pedi kullanıyorsunuz????

Kotex kullanıyorum ben ama değişmiş. Ve çok incelmiş sanki fark ettiniz mi? 

7 Cevaplar

0 oy
önce (1,125 puan) tarafından
Orkid kullanıyorum kotex kullanmadım hiç ama bi ara alıp deneyeyim diyodum
önce (747 puan) tarafından
Alma eski kotex değil malesef
0 oy
önce (1,314 puan) tarafından
Bebek bezi kullaniyorm bn bazen Orkid gece boyu
0 oy
önce (3,074 puan) tarafından
Kotex ve Orkid alerji yaptı sleppy aldım bir ara kanamam çok yoğun olunca kaldirmadi ben molped kullanıyorum artık devamlı gayet memnunum 
önce (790 puan) tarafından
Aynen bende molped e terfi ettim ilk kez kullandım hemde pamuk gibi cidden kotex de çok güzel bu arada oda yumuşak orkid beni maffediyodu heryerim yara oluyodu resmen şimdi doğum olunca molped  kullancam artık
önce (3,074 puan) tarafından
Molped çok güzel çok memnunum diğer bütün markalar alerji yapıyor bı o yapmadı banada
önce (790 puan) tarafından
Birtek kotex ve molped şahane ikiside güzel ama kotex molped den pahalı nedense
önce (3,074 puan) tarafından
Kotex ithal bir marka belki ondandır molped yerli diye biliyorum Molfix le molped hülya Avşar'ın di satmadiysa
önce (747 puan) tarafından
Kotex eskisi gibi değil incecik olmuş hemen doluyor eskiden çok kalındı hele gece pedi ama değişmiş
önce (790 puan) tarafından
Simdide molped öyle fato kalın tamda istediğim gibi üstelik yumışacık
önce (747 puan) tarafından
Denicem onu kız kotex in gece pedi günlük ped kadar incelmis düşün
önce (790 puan) tarafından
Anowww tutmazki ozaman
önce (747 puan) tarafından
Aynen hemen gidip değişiyorum bide rahatsız ediyor off indirimde diye de aldım 3 paket
0 oy
önce (568 puan) tarafından
Valla bende çocuğum olana kadat kotex kullanıyordum diğer pedler bende hep tahriş yaptı sadece kotex yapmadı ama şimdi 2 tane çocuk olunca markette bebek bezi almaktan ped aklıma gelmiyor bile bende bebek bezi kullanıyorum :)))))))) 
önce (747 puan) tarafından
Kız nasıl kullanıyorsun o bezi
önce (568 puan) tarafından
Kenarları varya lastik gibi olan yerler oraları yırt al sana ped :))))
önce (747 puan) tarafından
Bn rahat edemem önümde koca bişey olsa :D
önce (568 puan) tarafından
Kaç numara bez kullanıyon ki bizim ki 2 numara kocaman olmuyor :))
önce (747 puan) tarafından
7 aylık 4 numara haliyle büyük:D 1 ve 2 küçük bak onlar olur
önce (568 puan) tarafından
Hee büyükmüş benim de iki tane biri 4 numara biri 2 küçüğü kullandığım için pedden farkı yok
0 oy
önce (790 puan) tarafından
Ben molped e geçdim hastaneye giderkende onu kullancam dogumdan sonra artık  çok acayip rahat kotex de  çok guzeldide ben molped ide çok beğendim 
önce (747 puan) tarafından
Molpedi kullanmadım valla bu sefer alayım bi paket
önce (790 puan) tarafından
O kalın fato çok iyi ben beğendim
0 oy
önce (2,081 puan) tarafından
Ben molped gece kullanıyorum memnunum canm
önce (747 puan) tarafından
Hiç kullanmadım onu
önce (2,081 puan) tarafından
Dene istersen
0 oy
önce (333 puan) tarafından

Ennnn iyi ped Orkid İnfinity. Karton kutuda satılıyor genelde gratiste fln oluyor ama fiyatı diğerlerine göre yüksek biraz. Ama bir gram taşma vs olmuyor anında emiyor. Hani özel günlerde, çok yoğun günlerde onu kullanıyorum. Normal zamanda kotex kullanıyorum. Orkidin normalini sevmiyorum plastik poşet gibi geliyor :/  Aklıma geldi de hamilelik dolayısıyla 8 aydır regl olmadım çok mutluyum ya :D

önce (747 puan) tarafından
Bn oldum ya 40 im çıktı her ay oluyorum offf
önce (333 puan) tarafından
:D her ay dert valla. Önceden hep hamileler olmuyo ne güzel diye özenirdim. Doğurunca yine başlıcak gerçi :/
önce (747 puan) tarafından
Evet hamile iken olmuyon 9 ay ne güzel

İlgili sorular

5 cevap 183 göst.
18, Temmuz, 18 Güll1 (266 puan) tarafından soruldu
3 cevap 156 göst.
22, Ocak, 22 Oğlumu Beklerken❤️ (426 puan) tarafından soruldu
10 cevap 352 göst.
7 cevap 130 göst.
20, Temmuz, 20 BatKaAlDu (183 puan) tarafından soruldu
6 cevap 138 göst.
9, Temmuz, 9 shrblbn34 (141 puan) tarafından soruldu

27,029 soru

252,486 cevap

454,919 yorum

3,060 kullanıcı

Kategoriler

...