Oğluşuma çıngırak yaptım ilk defa yaptım güzel olmuş mu
Anaaaa çok Tatlı bu yaa maşallah çok güzel olmuş
Eline emeğine sağlık canım güzel olmuş
Yaa çok güzel olmuş ellerine sağlık güle güle oynasın
1,512,175 soru
24,665,940 cevap
366,975 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın