Kızlar 5.5 aylık doğum yapmışım ama 2 kere regli oldum birinci ayın 3 de 2.si ayın 8nde bu ay 10 oldu tık yok sprial taktirmisim Dr gittim yerindeydi birkere yanlışlıkla kaçtı içeri biraz. Şimdi ne adet olma belirtim ne hamile olma belirtim var ama korkuyorum yinede. Düzensizlik olurmu böyle içini rahatlatın yoksa sprial kaydida
1,512,223 soru
24,666,403 cevap
367,001 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın