0 oy
440 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Valla ev nasıl sallandı çat pat sesler geldi kızımı alıp kocamla nasıl çıktık binadan bilemiyorum bizim oturduğumuz bina çok eski biz çok şiddetli hissettik annemgilin yeni bina o yüzden çok hissetmwmişler korkumdan giremedim binaya annemgile geldik. Valla hala bir hoşum RABBİM bütün afetlerden korusun. 

8 Cevaplar

0 oy
tarafından
Biz hic çıkmadık canim allah beterinden esirgesin ama baya şiddetliydi 
-Reklam-
0 oy
(979 puan) tarafından
Geçmiş olsun canım rabbim beterinden korusun inşaallah
0 oy
tarafından
Rabbim beterinden korusun  

Geçmiş olsun 
0 oy
tarafından
Rabbım  beterinden korusun canım çok geçmiş olsun 
0 oy
(2,831 puan) tarafından
Büyük Elazığ depreminden biliyorum çok korkutucu oluyor Rabbim korusun 
0 oy
(1,026 puan) tarafından
Evet kiz ödüm koptu eşim de yoktu çok korktum :(
0 oy
tarafından
Çok geçmiş olsun canım nedense hep bu ay kışa girerken depremler çoğalıyor rabbim yardım etsin 
0 oy
tarafından
Sallandik baya Rabbim yaşatmasın kimseye

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 826 göst.
1 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 592 göst.
20 Mart 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 470 göst.
0 oy
15 cevap 985 göst.
23 Ocak 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,165 soru

24,665,762 cevap

366,968 kullanıcı

...