192 göst.
(525 puan) tarafından
Ben sabah uyuyanir uyanmaz  1 kasık pekmez iciyorum sizde iceyormusunuz?  Bi faydasini gördünüz mu

13 Cevaplar

0 oy
(422 puan) tarafından
Ben hamileligimde içtim canm hep 
(525 puan) tarafından
Bende 1 haftadır iciyorum
(422 puan) tarafından
Ben bı yerde okudum bebeğe kiloda aldiriyomus
0 oy
(207 puan) tarafından
Kansızlık için mi
(525 puan) tarafından
Kansizlik yok bende ama vitamin olsun diye içiyorum
(207 puan) tarafından
Bana ebem kansızlık için portakal çıkınca başla dedi. Portakal ile beraber kansızlığa iyi geliyormuş. Bende kansızlık var her sabah şurup içmek zorundayım. Bazen içemiyorum portakal çıksada pekmeze başlayacağım.
(525 puan) tarafından
Portakal ciktiginda benim doğum oluyor :)))
(207 puan) tarafından
Benimde Aralık ayında doğum. İnşallah çıkar bir aya ama mandalinde olur o çıktı. Ben başlarım.  Oda C vitamini sonuçta
0 oy
(269 puan) tarafından
Ben gece yatrken 5 kasik iciyorum  ama bebegin sagligi icin kendim icin gozle gorulur bi faydasini gormedim :D
0 oy
(408 puan) tarafından
Icmiyorum tahinle karstrp yiyom
(207 puan) tarafından
Çok kilo yapar tahin pekmez. Ben denedim çünkü kansızlık var diye bir ay yemiş sonrasında çok kilo aldım.
(408 puan) tarafından
Bnde kilo almak icn bide kansizlik icin yiyorum hamilelgmde yedm dogumdan sonra eski.kiloya geri dondum hala yiyorum ama fazla kilo alamiyirum
(207 puan) tarafından
Harika birşey yiyip kilo almamak. Ben hamileyim diye durdu kilo almam. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Ama zaten kilolu hamile kaldım almamam iyi oldu.
(408 puan) tarafından
Hmm bn  43 kiloyla hamile kaldm 57 ile dogum yaptm smdi 45 kiloyum 50de kalsaydm keske yeterdi bana
(207 puan) tarafından
Ben 70 kilo ile hamile kaldım. 10 kilo fazlam vardı. Neyse ki 25+3 Haftamdayım sadece 1 kilo aldım. Yoksa çok zor oluyor vermesi. Keşke nakil olsa sana benim kilodan 5 kilo yollardım:)) inşallah alırsın biraz kilo yemekle ilgili değil gibi. Metabolizman iyi çalışıyor galiba
(408 puan) tarafından
Ahh keske bazn kiyafet bulamiyorum 36 bednde cok zor bulunuyor bulsanda istedgn gbi olmuyor
0 oy
(307 puan) tarafından
Ben hem bebeğe yarasn die hem de kansızlığm var die her gün 2 kaşık içiodum ama kanm hâlâ duşuk :/
(207 puan) tarafından
Ebem portakal ile pekmezi bir kaşık iç dedi portakal çıkınca. Bir ayda fayda ediyor dedi. Benimde çok düşük şurup kullanıyorum zorla 10 oldu. 9.7 idi
(525 puan) tarafından
Benim kansizlik sorunum yok ama bebege fayda olsun diye içiyorum
(307 puan) tarafından
Seda17, evt banada ebe limon sıkıp iç ddi. Ama hiç dnemedm açıkcası limonla :/ sanırm demir c vitamniyle karışnca dha çabuk etki edio.. Benm kanım 11. Hiç yukselmedi, duşmezse iyi..
Kübra doğru, anladm bebeğe faydası mutlaka vardr, guçlu kuvvetli olurlar inşallah ☺☺☺
(207 puan) tarafından
Limonu bilmiyordum, evet dediğin gibi c vitamini ile alınınca etki ediyor demekki. İnşallah güçlü olurlar. Eğer çok hareketli ise iyi birşey diyorlar
(307 puan) tarafından
Hareketliydi ama artk 38+3 olduk azaldı hareketleri, yeri daraldıkça :)
(525 puan) tarafından
Dogum vakti gelmiş :)) sagsaglim kucagina alırsın inşallah Allah bi avazdan kurtarsin
(307 puan) tarafından
Amin inşallah, Allah razı olsun. Artk avaz mı olur anestezi mi belli olmaz :Dd
(525 puan) tarafından
Hangisi hayirliysa o olsun
(307 puan) tarafından
Inşallah. . ❤
0 oy
(222 puan) tarafından
Doğduktan sonrada devam et sütte yapio cnm
(525 puan) tarafından
Tamam canım çok sagol
(222 puan) tarafından
Sende saol cnm Rabbim yardımcın olsun
0 oy
(663 puan) tarafından
İçmeye üşeniyorum. Hamilelikten önce çok tüketirdim seviyorum ama hamile kaldıktan sonra tiksindim gibi
(525 puan) tarafından
En sevdiğimiz yiyeceklerdeb bazen tiksiniyoruz
(663 puan) tarafından
Aynen bende tamda öyle oldu
0 oy
(1,363 puan) tarafından
Pekmez yerine keçiboynuzu özü iç soğuk sıkım olandan  pekmez sonuçta sekr var  kızıma ben ondan veriyorun
(525 puan) tarafından
Tmm cnm denerim
(175 puan) tarafından
Doğal pekmezde şeker olmaz canım zaten amacı şekersiz olması pekmez deniyor o yüzden (:
(1,363 puan) tarafından
Doğal bulmak işte biraz zor bulunuyor ise ne güzel
0 oy
(255 puan) tarafından
Ben şuan 24 haftalık hamileyim hemen hemen her gün keçi boynuzu özü içtim. Bilmem ki faydası oldu mu? 
0 oy
(775 puan) tarafından
Kız bak ben bugün unutum içmeyi ah ah evet valla faydası var hem boş kilo yapmıyor hem bebeitoma iyi geliyir
(525 puan) tarafından
Aynen sanki içinciçince daha bi hareketli oluyor
(775 puan) tarafından
Aynen kuzu devam içmeye
(525 puan) tarafından
Aynen öyle canim
0 oy
(3,495 puan) tarafından
Ben içmedim ama iç sen afiyet olsun yarasın yavruna tabi ki de çok iyi faydası olur 
(525 puan) tarafından
Sağol cnm bnm
(3,495 puan) tarafından
Sen de sağol kuzum
0 oy
(175 puan) tarafından
Evet annem doğal üzüm pekmezi getirdi. Çocukluğumuzdan beri içmeye alışkınım zaten. Hiç kansızlık yaşamadım allaha çok şükür. Ama doğal olduğundan emin olunması gerekiyor
0 oy
(444 puan) tarafından
Ben içmiyorum sevmiyorum pekmezi. Bi zararını görmedim 

İlgili sorular

12 cevap 134 göst.
26, Temmuz, 26 Kübra doğru (525 puan) tarafından soruldu
5 cevap 87 göst.
17, Ağustos, 17 Kücük (68 puan) tarafından soruldu
1 cevap 54 göst.
17, Temmuz, 17 Kücük (68 puan) tarafından soruldu
9 cevap 142 göst.
18, Temmuz, 18 Kuzey'im (2,817 puan) tarafından soruldu
5 cevap 163 göst.
13, Temmuz, 13 Fatmanurerd. (175 puan) tarafından soruldu
10 cevap 151 göst.
10, Temmuz, 10 Büşra Yolaçan (775 puan) tarafından soruldu

28,362 soru

262,350 cevap

473,442 yorum

3,152 kullanıcı

Kategoriler

...