406 göst.
(3 puan) tarafından

Kızlar eşim benimle ilişkiye girmiyor afedersiniz . Ağda yatırmazsan yatağa dahi almam diyor ne yapacagimi bilmiyorum çok caresizim


6 Cevaplar

+1 oy
(220 puan) tarafından

Dalgamı gecion hem soru sormuşsun hem cvbını vermişsin 

(3 puan) tarafından
iyide hamileyim
(36 puan) tarafından
Erkek degil bayanlar taniyorum arkadasim o bnm hemen herkesede bi erkek die yurumeyin erkegin isi gucu yok oturup sizlemi ugrassin
(220 puan) tarafından
Evet burda bu tarz sorularla cok erkek vardı yani işi gücü bırakıp buraya yazana cok ******** var
(36 puan) tarafından
Değiişikkmiş ne diim
(3 puan) tarafından
Resim atılıyor mu burada kuzum inanmayanlara resimimi atayim
0 oy
(647 puan) tarafından

Aha geldi bir tane daha :D

(3 puan) tarafından
Hoş bulduk canım
0 oy
(795 puan) tarafından

Canım eşinin senin peşinde  koşması gerekmiyor mu bu konuda. İstemiyorsa kendi  bilir. Hamile halinle adamın keyfini mi düşüneceksin??

(36 puan) tarafından
Kank diger trafa gelde bi postuma ypln son yoruma bk Allahın seven cıvdıvıyoyumm.:)))
(90 puan) tarafından
Sal gitsin ozamn bosver
(3 puan) tarafından
Nasıl geleceğim bilmiyorum ki
(36 puan) tarafından
Bizim sosyali diom kiz:)))
(3 puan) tarafından
Sosyal anneye mi
0 oy
(23 puan) tarafından

Hamileyken kendi temizliğini yapmıyor musun. En basit al aynayı karşına permatik yap. Yada git kuaföre , haklı adamlar. Seven var sevmeyen var. 3 senelik evliyim şuan da hamileyim eşim beni hiç öyle görmedi. Eşinle arana soğukluk girer gerekeni yaptı bence canım 

(3 puan) tarafından
Evet iste bende permatik kullanıyorum ama istemiyo illa ağda olacak diyo
(23 puan) tarafından
Oda buldukca bunuyor bazen düşüncesiz adamlar var öyle. Kuaföre git canım onlar can acıtımiyor o kadar. Sende rahat edersin bı sure eşinden muradına erer
(3 puan) tarafından
Mecbur giidicem galiba çok anlayissiz cok
0 oy
(5,161 puan) tarafından
Yani bence eşin haklı hadi eşini de geçtim dinen bile uzatmak günah kendinde mi rahatsız olmuyorsun 
(3 puan) tarafından
Ya alıyorum fakar ağda istiyor
(11 puan) tarafından
Bir kere açıyor ikinciye okadar acimıyor bnde ağdaya gidiyorum  son günlerin yine gidicem mesela bugünlerde ağdaya
0 oy
(165 puan) tarafından

Bana da eşim canını acıtma istemiyorıum ağda filan uğraşma diyor ama ben ağdasız hayatta rahat etmem sırf eşim için başladım yani nişanlıyken başladım evlennce rahat etmek için. Ne kadar acısada aldım. Şu an 9 aylık oldum ve yine de ne yapıp ne edip kendim bi şekilde aldım. Olması gereken bişey bence. Yapmam gerekiyor diye kendinizi şartlarsanız hertürlü yaparsınız olay kafada bitiyor

İlgili sorular

27 cevap 387 göst.
15, Haziran, 15 Ytksitem (37 puan) tarafından soruldu
3 cevap 346 göst.
18 cevap 727 göst.
12, Mayıs, 12 Ytksitem (37 puan) tarafından soruldu
8 cevap 234 göst.
12, Mayıs, 12 Salihatuanna (17 puan) tarafından soruldu
6 cevap 153 göst.
10, Nisan, 10 Nebaht (253 puan) tarafından soruldu

93,560 soru

2,476,527 cevap

7,691 kullanıcı

...