35.haftadayım bel agrim ve kasik agrim var geçmiyor uzun sürüyor geçse bile tekrar ediyor doktora git diyeceksiniz ama coraspin ve clexane igne kullanıyorum biraz korkum var dogum başlar diye zaten doktora gidecem ama biraz uzanmak istedim sizce nedendir
1,512,702 soru
24,672,764 cevap
367,359 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın