Atem tutam ben seni, Nerenden tutam ben seni, Akşama kocam gelince oy, Nereye saklayam ben seni.. ***Çünkü eline her alışta güler
Bence güzel değil garip
Benim bedenime benzeyen bardak yapmışlar ahahahhahaahyah şaka bir yana ben çok beğendim
Dombili baykuş gibi aynı
Şişko bardak
1,512,310 soru
24,667,583 cevap
367,073 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın