0 oy
224 göst.
Diğer kategorisinde (128 puan) tarafından
 İş verenim çalışamz almana gerek yok burda zaten 8 de izninin başlıycağını yazmış doktor dedi ama araştıryorum alınması gerek diyor ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz

2 Cevaplar

0 oy
(699 puan) tarafından
Alman lazım rapor almazsan para da alamazsın
(128 puan) tarafından
Şuan sgkyı aradım gerek yok dedi doktorunuz izninizi başlatmış dedi ozman gerek yoktur değilmi
(699 puan) tarafından
Yazmıştır büyük ihtimal sisteme düşmüştür öyle de dilerse gerek yoktur
-Reklam-
0 oy
(1,347 puan) tarafından
Ben gidip çalışamaz aldım sen genede git al bi rapor için parandan olma
(128 puan) tarafından
Öyle yapıcam canım

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 190 göst.
0 oy
30 cevap 1,580 göst.
14 Ocak 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 103 göst.
2 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Beyazkus (3,957 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,585 cevap

366,955 kullanıcı

...