453 göst.
(1,045 puan) tarafından
Yaptığım hiç bişey yok devamlı sürat herşeye kirilip ağlıyor kendi kendine kusuyor benim kirilmaya hakkim yok mu deyince iyi kiril evi ayiririz diyo. Neymiş kocasi huzursuzmus bizde sanki huzur biraktilarda.. Siz surat asarsaniz benden odamdan çıkmam... Ne konuşuyor ne suratima bakıyor..  Diğer gelini ağzına şicmis ona gelince laf soyleyemiyo ben hiç bişey yapmadigim halde etmediği tavır kalmadı sofrada öbür gelinin yanında laf soktu bana elim ayagim titredi yediğim lokma bogazima dizildi. Üstelik ilk torunlarına hamileyim.. evimi ayıracak param olsa bir dakika durmam.. Kendi torunlarina bişey aldık diye sürat asiyorlar.. esimde ben dur diyine kadar konuş diyo ama nereye kadar onlar yüzünden hep kocamla huzursuzum en son derdin ne diye saldircam onu istiyor.. 
Reklam


10 Cevaplar

0 oy
(509 puan) tarafından

Allah sabır versn, biz ayrı olduğumz halde anlaşamadğmz zmanlar oluo bazen. Aynı ev olunca çok daha zordur. Inşallah bir an once evinizi ayırrsınz huzurlu mtlu yuvanız olur..<3

(1,045 puan) tarafından
Amin insallah rabbimden istediğim tek bu yemin ederim..
Reklam


0 oy
(938 puan) tarafından
Biz ayriyizda yinede sorun yaşıyoruz 
(1,045 puan) tarafından
Kız yaptığım bişey olsa neyse biseyde yapmadim
(938 puan) tarafından
Bazı insanlar öyle amaç dikkat cekeyim sürekli insanlar etrafimda dondun derdindeler
(1,045 puan) tarafından
Valla derdin ne diye saldircam
(938 puan) tarafından
Sessizleri herkes ezer
0 oy
(1,280 puan) tarafından
demek sende disini gostercenn buna o boylesinden anliyor. 

allah yardimciniz olsn ins tez zamanda ayirirsiniz evleri ben kendimi ayni evde dusunemioruum
(1,045 puan) tarafından
Inşallah canım tek duam o ..  gostercem az kaldi
0 oy
(91 puan) tarafından
Ayrı olsak nolur yine aynı yapan uzaktanda yapıyo
(1,045 puan) tarafından
Allaha havale ediyorum.. .
0 oy
(1,380 puan) tarafından
Allah yardımcin olsun .hidayet versin onlarada.İnsallah en kısa zamanda ayirirsin evini
(1,045 puan) tarafından
Inşallah canım amin
0 oy
(699 puan) tarafından
Şimdi anlıyor musun sana neden o kadar sert çıktığımı? Bu hep böyle gidecek kusura bakma o kadın seni ezdikçe ezecek hele evden çıkacak durumunuz olmadığını bildiği sürece tamamen üstünlük onda olacak. Bunların hepsini düşünecektin anneni bırakıp elin evine giderken. 
(1,045 puan) tarafından
Ilk başta öyle degillerdi benim esimden yana bir sorunum yok. Şu an susuyorum ama bi patlarsam ömür boyu ezemez
(699 puan) tarafından
Susma işte. Daha önce de dedim sana. Öyle başlarda susup her istediklerini yapıp sonra ağzını açtığında hiç bi işe yaramaz. Baştan yapacaksın. Savunacaksın kendini
(1,045 puan) tarafından
Az kaldı zaten.. çok az
(699 puan) tarafından
Doldurma kendini. Yeri geldiğinde söyle lafını
0 oy
(769 puan) tarafından
Oahh canm şimdi bende senin durumundayim kaynanama beni sevmiyor bı evlilik yapmışım diye beni hür görüyor geçenler büyük bi tirtisma oldu aramizda şimdi onun yüzünden kocamla yüz yüz olmusuz bende ayri eve çıkamıyorum iki engelli kardeşi var
(1,045 puan) tarafından
Allaha havale ediyorum...
0 oy
(4,363 puan) tarafından
Madem huzuru yok madem ki geçim edemeyecekti neden birlik almış ki e tabi evi ayıracak durumunuzun olmadığını da biliyor yuklen babam yuklen Allah yardım etsin ne diyimki 
(1,045 puan) tarafından
Ben patlarsam taş tas ustunde kalmaz mahvederim esimde huyumu bildiği için bekle diyoe
(4,363 puan) tarafından
Bazı şeylere sabretmekde çok zor ya heleki bir başkasının yanında seni rencide etmesi çok kırıcı gerçekten eşin hiç bir şey demiyor mu sadece dur beklemi diyor
(1,045 puan) tarafından
Bekle ben gösterecem onlara diyor
0 oy
(102 puan) tarafından

Offfff offfff seni o kadar iyi anlıyorum ki canım:( benim de kaynanam yüzünden eşimle aram bozulmak üzere daha az önce kavga ettik üstelik benim ayrı evim var ama gidemiyorum yokmus gibi davranıyorlar sinirlerim bozuluyo yaaaa bi de evin tek geliniyimm:dizzy: insallah bi tane daha gelir bi an önce de ağzına eder bunun o zaman anlar değerimi innnnnşşaaalllaaahhhhh

(1,045 puan) tarafından
Allahtan bulsun hepsi gene lokmayi bogazima dizdi
(102 puan) tarafından
Amiinnnnnnn inşallahhhhh
0 oy
(1,435 puan) tarafından
ben de ayni durumdaydim hamile halimle neler çektim nelerr simdi tek kelime edemiyor ama iki yuzluluge devam benim yanimda baska eşimin yanında baska Allah sabır versin cok zor.cokk
(1,045 puan) tarafından
Allaha havale ediyorum ama çok az kaldi
(1,435 puan) tarafından
ezdirme kendimi ben bin pişmanım gerci yine cevabimi vermistim ama şimdi keşke daha cok yapsaydım da içimde birşeyler kalmasaymis diyorum..
(1,045 puan) tarafından
Çok az kaldı dagiticam her yeri
(1,435 puan) tarafından
kizz sen de benim gibi yapma hee ben elimde telefon masaya vurdum sert bi sekilde elimi telimin cami çatladı olan telefonuma oldu pis cadı hâlâ ordan laf yetiştiriyordu hakaret ediyordu dedim kurban ol telime sen beni cigrimdan çıkarma atarim bak balkondan aşağı dedim utanmiyomusun yasindan basindan namusuma kadar laf ediyosun iftiralar atiosun üzerime domuzz dedim simdi tek kelime edemiyor anca eşime karşı mazlum rolleri  oynar o da bize sökmez artık
Reklam

İlgili sorular

15 cevap 491 göst.
24, Haziran, 24 paşammelegim (98 puan) tarafından soruldu
14 cevap 464 göst.
3, Temmuz, 3 Meleĝimmm (131 puan) tarafından soruldu
12 cevap 349 göst.
1, Eylül, 1 Aselin annesii ❤❤ (1,045 puan) tarafından soruldu
11 cevap 551 göst.
17 cevap 430 göst.
21 cevap 448 göst.
16, Temmuz, 16 Aşkı❤evladı⚘ (2,009 puan) tarafından soruldu
Reklam

36,509 soru

351,404 cevap

624,957 yorum

3,794 kullanıcı

Kategoriler

...