315 göst.
(119 puan) tarafından

image

Kızlar evlatmızın saçından ve bizim anne sütümüzden böyle kolyeler yapan siteler var sizce nasıl bence manevi olarak çok güzel ama bilemedim :) image


8 Cevaplar

0 oy
(538 puan) tarafından
Hoş ve anlamlı duruyor. 
(119 puan) tarafından
Evet yaa çok güzel
0 oy
(623 puan) tarafından
Bende çok istedim yaptırmayı ama biraz pahali:(
(119 puan) tarafından
Aynen canım 300 TL falandı ben sorduğumda yani imkanım olsa kızımın saçından kendime kendi saçımdan kızıma yaptırırdım büyünce onada anı kalırdı bu dünyadan göçüp gittiğimde annesinden manevi bir hediye :)
0 oy
(891 puan) tarafından
Çok güzellermiş. Ah takı takma huyum olsa neler takarım.da yok işte bende :s
(119 puan) tarafından
Valla bu hiç çıkarılma ak üzere hep takılır :)
(891 puan) tarafından
Evet çok güzel ve anlamlılar. Fiyatları nasil peki bilgin varmı canım .
(119 puan) tarafından
300  TL falan pahalı biraz
(891 puan) tarafından
Az değilmiş fiyatı ama tek seferlik verilebilir bir miktar.
0 oy
(491 puan) tarafından

Kız yarım saattir seni arıyorum :) diyorum postu okudum aradım taradım bulamadım. Sana bi sayfa önereyim bak oraya.


https://instagram.com/nagihancinan?igshid=1h9ykqymgynvx


Kadın muhteşem işler yapıyor. 

14 ayar altın ve çelik seçenekleri var. 

Çelik olan damla model var ben çok beğendim. 160₺ fiyatı.

Altın olan için 750₺ dedi. Bi incele istersen 

(119 puan) tarafından
Yaa Allah razı olsun canım inceliceğim çok sağol :)
(491 puan) tarafından
Rica ederim :)
0 oy
(261 puan) tarafından
Çok güzel ve anlamlı 
(119 puan) tarafından
Evet manevi anlamı büyük :)
0 oy
(3,435 puan) tarafından
Güzelmis canim 
0 oy
(1,270 puan) tarafından
Bende istiyorum ama çok pahalı anne sütü ve bebek saçından yapılan reçine alıp kendim yapam dedim onlada uğraşmadim şahsen orda kaç TL diyo
(119 puan) tarafından
300 TL bu sayfa kuzum bende ona baktım ama uğraşamam ve böyle güzel yapamam gibime geldi
0 oy
(421 puan) tarafından
Bende uzun zamandır internetten bu kolyeleri takip ediyorum hayırlısıyla sağ slaim bebeşim doğsun ebnde yapcam
(119 puan) tarafından
Başka yapan sayfa linki atarmısın canım bende almak istiyorum ama böyle uyguna :)
(421 puan) tarafından
Link atmayı bilmiyorum ki ama tavsiyem internetten yapma fazla güvenli olmuyo
(119 puan) tarafından
Anladım canım çok sağol :)

İlgili sorular

5 cevap 231 göst.
18 cevap 422 göst.
14 cevap 379 göst.
5 cevap 115 göst.
9 cevap 191 göst.
10 cevap 300 göst.
22, Haziran, 22 misafir tarafından soruldu

27,210 soru

254,541 cevap

458,361 yorum

3,069 kullanıcı

Kategoriler

...