16 bebekte gaz olmaz sancısı varsa ishal yada kabızlık vardır gazi rahat çıkarabilecek ayda.
O ayda da gaz oluyor mu amaniin
1,512,683 soru
24,672,253 cevap
367,325 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın