0 oy
268 göst.
Diğer kategorisinde (616 puan) tarafından
Lütfen yargılamayın çok utanarak yazıyorum bebeğim 2aylık kız hamile kaldığımda durumumuz normaldi ama pandemiden dolayı zor zamanlar geçirdik şuan çok zordayız eğer elinde çocuğunuzun kullanmadığınız küçülmüş giysileri varsa bana gönderebilirseniz çok dua ederim Allah kimseyi zorda bırakmasın 
notu ile kapatıldı: Yasak post

İlgili sorular

0 oy
27 cevap 2,305 göst.
0 oy
15 cevap 832 göst.
7 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde ozlem4141 (1,209 puan) tarafından soruldu
0 oy
25 cevap 1,202 göst.
0 oy
12 cevap 763 göst.

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,311 cevap

367,168 kullanıcı

...