+1 oy
233 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,515 puan) tarafından
5 ay önce sinovac oldum etkisi kalmadığı için doktorum biontech olmamı söyledi dün oldum aşıyı gece kolumun ağrısından yatamadım şimdi ise grip gibi halsizim başım ağrıyor kolumu yukarı dahi kaldıramaz oldum hepsi yan etki mi ya aşırı halsizim sizde de oldu mu ?

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Evet cnn normal yan etkisi öyle
(1,515 puan) tarafından
Anladım canım ya burda çoğu kişi sadece kolum ağrıdı o kadar yazıyordu bende kendimi ona alıştırdım sanırım bu fazla geldi
tarafından
Yok cnn kiminde birşey olmuyor ama normal dün eltimde aşı oldu hastalandı
-Reklam-
0 oy
(2,960 puan) tarafından
Aynen canım yan etki parol iç bende aynınsenin gbi oldum sabah akşam parol içtim 2 gun
(1,515 puan) tarafından
Tamam canım çok sağolasın
(2,960 puan) tarafından
Hatta ben tir tir tirediydimde 2 ci dozum geldi gidicem tırsıyorum :D
(1,515 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun ya ama kimisinde 1. Dozda verdiği yan etkileri 2. Doz da vermiyor Muş yada 1. De vermediyse 2. Aşıda yan etki veriyomuş annemlerde öyle oldu
(2,960 puan) tarafından
Ayy inşallah 2cide bişey olmaz ya ilkinde cok fena oldum yataktan zor kalktım
0 oy
tarafından
Evet olabilir  bende ikinci gün baş ağrısı mide bulandisi ve sersemlik yaptı herkeste farklı tepki gösteriyor 
(1,515 puan) tarafından
Anladım canım sağolasın
0 oy
(1,698 puan) tarafından
Ben alman 2.dozu olduğumda gece sıcak basmalar terleme sıtma tutmuştu 1 gün sürdü geçti hasta olcam virüs mü oldum diye diye kafayı sıyıracaktım

İlgili sorular

+1 oy
4 cevap 345 göst.
12 Eylül 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde EsleminAnnesi (3,100 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 215 göst.
16 Eylül 2026 Diğer kategorisinde Hira &ikra (8,909 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 639 göst.
1 Temmuz 2026 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 247 göst.
18 Haziran 2026 Cinsel Yaşam kategorisinde Meryem.5252 (114 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,524,787 soru

24,832,963 cevap

375,605 kullanıcı

...