13 aylık kızım var ateşlendi ertesi gün acile gittik boğazında akıntı var dedi antiyotik kullandık 2 güne ateşi geçti şimdi de ishal yeşil bi sekilde birde ishalden pişik oldu küçük çişini yaparken ağlıyor bezi cikarp yapipip yapmadığını baktığım için şunu fark ettim küçük çişini yaparken ağlıyor acaba idrarda da enfeksiyon vardır yoksa pisikten mıdır nasıl anlarım bunu randevu taa 1 Kasım'da var
1,512,262 soru
24,666,915 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın