0 oy
475 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde tarafından
kızımın sınıfında her harfte bı anne  harf kurabıyesı yapıyo.bende yapmak ıstıyorum ama sızce tatlı kı yapıyım tuzlumu.bu zamana kadar hep tuzlu yaptılar

7 Cevaplar

+1 oy
(16,643 puan) tarafından
Tatlı yap bence 
-Reklam-
+1 oy
(391 puan) tarafından
Arda Türkmen'in Zencefilli Kurabiye tarifi var onun yap, ben şekilli yapacağında onu yapıyorum çok güzel oluyor.
(64,961 puan) tarafından
Tarif linki atar mısın canim
(391 puan) tarafından
https://www.ardaninmutfagi.com/yemek-tarifleri/tatlilar/zencefilli-kurabiye-2
Video anlatımı da var, birebir yaparsan çok güzel olur. Pişirme süresi 10 dk asla geçirme, çünkü durdukça sertleşir
(64,961 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım benim
(391 puan) tarafından
Rica ederim  :)
+1 oy
tarafından
Tatlı tatlı :‑X
0 oy
(543 puan) tarafından
Bence tatlı yapmalısın tatlıyı herkes sever :)) 
0 oy
(2,136 puan) tarafından
Tatlı yap hem değişiklik olur hemde çocuklar daha çok sever.
0 oy
(64,961 puan) tarafından
Karışık yap ☺️ 
0 oy
(1,039 puan) tarafından
Bence tatlı çocukların daha çok seveceği içi lokumlu da yaoabilirsin harf yerine yada damlasakizlj muhallebi çilekli puding le karıştırıp tat verebilirsin

İlgili sorular

+1 oy
14 cevap 1,259 göst.
1 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Bir erkek annesi (654 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 668 göst.
8 Şubat 2022 Diğer kategorisinde Selin&& (1,303 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 648 göst.
19 Eylül 2021 Diğer kategorisinde Selin&& (1,303 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 717 göst.
4 Eylül 2021 Diğer kategorisinde serpil123 (38 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,289 soru

24,667,221 cevap

367,055 kullanıcı

...