Ben kullandım yasin okudum Meryem suresi okudum Fatiha üç ihlas ve Ayetel Kürsi .
Niyet önemli zaten suya koyduk okuduk açıldı onun suyundan içtim öyle biraz inanç meselesi diye düşünüyorum şükür kolay oldu doğumum..
1,512,570 soru
24,670,957 cevap
367,259 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın