0 oy
534 göst.
Diğer kategorisinde (143 puan) tarafından

Nasıl kullanılıyor kızlar 3 gündür içiyorum ama içinde beyaz renkliler de var onlar nasıl kullanıyor bilgisi olan aydınlatabilir mi :ermm:

2 Cevaplar

0 oy
(101 puan) tarafından
Doğum kontrol hapını doktor önermeden kullanmayın derim, yan etkileri fazla 
(143 puan) tarafından
Doktorum önerdi nasıl kullanıcagimi sormak aklıma gelmedi öncesinde cezarette kullanıyordum onu direk alıyordum renkli değildi haplar bunda 2 ayrı renk var o yüzden
(101 puan) tarafından
Anladım öyle ise sayısı az olanı sona saklamalısınız bence 30 gün içiliyosa sayısı az olanlar adetliyken içiliyo olabilir tabi bu benim tahminim
(101 puan) tarafından
Sayılar 21 e 7 ise öyledir muhtemelen 21 olandan baslayıp sonra 7 ye geçilir
-Reklam-
0 oy
(2,587 puan) tarafından
Pembe haplar dan başlıyorsun beyazlara gelince hap bitimi oluyordu sanırım canım bilen biri çıkar inşallah 
(143 puan) tarafından
Beyazdan başladım :(

İlgili sorular

+1 oy
2 cevap 522 göst.
0 oy
2 cevap 2,976 göst.
4 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Busraaaaaaaaa (9,472 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 603 göst.
24 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Merve... (85 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 826 göst.
27 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,582 soru

24,671,077 cevap

367,264 kullanıcı

...