Hahja bnde bayılıyorm ya.
Evet çok tatlişşş
Hahaha çok tatlı ya
Ben de cok seviyorum yaa yalniz onceden bebege odaklanirdim simdi dogum yapan fıstığın alt kismina kaydi gözüm fena parçalanmış
Fistigim benimmm pekde tatli
Fıstık kurtulmuş darısı dger hamilelere
Bebek annesine de babasına da benzemiyor bu işte bi terslik var
1,512,225 soru
24,666,450 cevap
367,010 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın