Bende sadece bunları aldım 2 li alt takım nede olsa üstüne birşey uydurup giydiririm. bide çoraaaapcık aldım
Ben aldim bir suru sey ahahhaha Nohut battaniye aldim 2 tane ❤️☺️
Evet bizim burdada hiç bir şey kalmadı zaten içeriside çok kalablaıktı
1,512,676 soru
24,672,203 cevap
367,324 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın