0 oy
155 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (18 puan) tarafından
22.2 haftalik hamileyim karantinada 3 gunum biraz oksurugum basladi ne iyi gelr kizlar

1 cevap

0 oy
(957 puan) tarafından
Bal varsa evde bir iki kaşık yiyebilirsin siyah turp olsaydı onla birlikte bire bir iyi gelirdi öksürüğe
(18 puan) tarafından
Bal var zencefil dediler zararli olir diye yiyemdm
(957 puan) tarafından
Yok olmaz birazcık yiyebilirsin az miktarda yendiğinde sorun olmaz demişti doktorum
(18 puan) tarafından
Tsekr ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 344 göst.
7 Kasım 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Birkoalaannesi (695 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 206 göst.
23 Aralık 2021 Diğer kategorisinde berak (374 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 319 göst.
26 Eylül 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 200 göst.

Kategoriler


1,512,746 soru

24,673,307 cevap

367,390 kullanıcı

...