Beni yanlış anlamayın ama ben bapali kişiler de bu boyda etekleri yakıştıramıyorum çünkü bacaklar görünüyor. Hıc hoş durmuyor.
Gayet güzel sende güzel garisin
1,512,731 soru
24,672,989 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın