392 göst.
tarafından
Ya bu çocuk 25 günlük hiç mi hiç uyumuo desem yeri bide babanesi kucağa alistirdi öyle cildircam artık ben ya kuş uykusu gibi 10 dk uyuyo kalkiyo anason kimyon tohumu rezene karışımı var ondan vercem en son dayanamayip artık 5 çay kaşığı....

11 Cevaplar

0 oy
tarafından
Benimki 46 günlük doğduğundan beri doğru düzgün uyumuyor. Valla gelmicek sanki hiç
tarafından
Yok canım benimki hâlâ deli gibi emer hem sürekli vermiceksin ki sadece uyuturken biraz batır ver ağzına alışsın ben vermiyorum artık hemen tutuyor
tarafından
Bi deneyim canım yoksa ellerini emcek
tarafından
Ellerini hep ağzına sokuyo emio
tarafından
İşte ağzı boş kaldıkça ya seni emmek isticek ya elini emecek
tarafından
Dediğini bi deneyim sağolasın
0 oy
tarafından
Daha 1aylik bile değil 5cay kaşığı mi vericn
tarafından
Evet vercem ama yine ise yaramicak biliyorum
tarafından
Ozmn neden veriorsun??verme ole şeyler küçücük bebeğe cnm
0 oy
(171 puan) tarafından
Yaa sakin verme bebege yazik uyumuyor diye. Tabi bebek kucak ister daha bebek yani.  Emziriyosan sen ic rezene cayini.benim kizda uyumazdi 50i a kadar sacini kelledik rahatladi galiba ondan sonra uyudu bide kolikti bebek
tarafından
Bizimki de kolik nasıl saçını kellediniz
(171 puan) tarafından
Kolik se normal canim massage yap karnina banyo yaptir rahatlar uyutmadan once. Once tiras makinesiyle 0ira vurduk sonra esim giletledi
0 oy
(2,347 puan) tarafından
5 cay kasigi cok degl mi canm bn dun kimyonla rezeneyi demledim 1 cay kasigi verdim kiza  karni gur gurr  etti buyugunude yapti gazda cikardi.

5 kasik cok gelir bnce cnm 
tarafından
Isyan değil sadece kendime kızıyorum altından kalkamicam işlere kalkistim diye kaynanam gelcek yarın da o da 1 hafta sonra gidecek yine ben yalnız bakcam
(2,347 puan) tarafından
1 hafta 1 haftadir  bebegin derdine care bulursunz belki sen derdini anlamaya baslarsn feln faydasi olur yine
tarafından
InsaAllah herşey iyi olur inşaAllah yoksa bu şekilde kendimden de nefret ediyorum küçücük bebeğe sinirleniyorum diye
(2,347 puan) tarafından
Cocugum gaz cikariordu cisini kakasini yapiordu karni doyuordu ama aglama krizlerine giriordu derdini anlamiordm bnde kendime kiziordm bakamiorm die ama    en son doktora goturduk gazi var dedi gazini cikariordu ama yeterince cikaramiormus iste daha yeni yeni adapta oldm bnde smdi derdini anliyorum yardimci oluorm o aglior ama bn masj yapiorm banyo yaptiriom feln derken rahatlio susuyor cozersn sende bebegini zamanla herseyi  bi anda ogrenemessn zaten kendine yuklendikce bebegine yardimci olmak yerine kendinide bebegiinide huzursz edersn once biraz gevse   hamileyken ne kadr hayal kurdun bebegnle alakali onlari dusun bebegini kokla cok iyi gelior emin ol
tarafından
O daha melek ama çok ağlıyor ve hiç uyumuor 1 haftadır fln böyle artık ağlama sesi beni çok yıpratır oldu bi doktora goturcez artık Allah herkese güç versin dediğin gibi ben bebeğime adapte olamadım belki de daha ya da kötü anne miyim acaba diyorum gerçekten vicdansız mıyım diye düşünüyorum. Bilmiyorum artık çok bunaliyorum çok annem bile beni rüyasında görmüş bogulurken çıkmaz  sokakta gibiyim.
0 oy
(868 puan) tarafından
Cocugu öldürmeye niyetiniz var herhalde
tarafından
He öyle bi niyetim var polisler anlamasin diye böyle bi yöntem buldum
0 oy
tarafından
aguline gaz gamlasi ver tamamen bitkisel. bilerek vermedin sonuçta
tarafından
Gazi mi var acaba siz kullandınız mı?
tarafından
evet arkadaş tavsiye etti nette tavsiye eden çok güzel yorum lar var
0 oy
(8,793 puan) tarafından
Daha 25 günlük bebek kucağa alışmaz merak etme, 10 haftalık olunca bazı şeylere alışmaya başlıyor bebekler o daha çok küçük tabii annesinin kucağını isteyecek dünyaya alışmaya çalışıyor. 5 çay kaşığı çok fazla bence sırf durmuyor diye. O çayı seni içsen zaten sütünden bebeğe geçer.
tarafından
Kendim de içiyorum ama kusuyo ztn hepsini kustu hiç bi etkisi kalmadı ki..
(8,793 puan) tarafından
Doktora götürdün mü peki başka bi derdi vardır belki yavrunun
tarafından
Goturcez inşaAllah bi doktor varmış iyi  ona ulaşmaya calisiyoz numarasını ariyolar
(8,793 puan) tarafından
Geçmiş olsun yaa çok zor ağlayan uyumayan bebek, Allah yardımcın olsun. Sen sakin ol ama stres yapma sütünden geçer bebişe oda huzursuz olur. Sen ne kadar sakin olursan oda olur annesi.
0 oy
(2,433 puan) tarafından
Sabret gececek hepsi duzelecek bu gunleri hatırlamiycan bile. Gazı varsa emzir uyuyunca yüzüstü yatir iyi gelir uyur belki yardim edecek biri varsa cagir gelsin yada esinden yardım al 
tarafından
Sağol Allah razı olsun inşaAllah geçer çok zor günler geçiriyorum:(( iyice sinirlerim yiprandi
0 oy
tarafından
Metsil kullandinmi hiç.  Sabırlı ol biraz  sinirlerin baya yıpranmış 7 ay çektim ben bu durumu deliricem sanıyordum ama bu durum çocuğa zarar vermekten başka bir şey değil. Günler aylar geçecek uyku düzeni oluşacak sende onunla birlikte uyuyacaksin bu günler  gelecek aklına vicdanın çok sizlayacak cok uzuleceksin ilk çocuk galiba onunda etkisi var . Uykundan ol işlerinden geri kal ama bebeğini ve ve kendini kötü etkileyecek sınıra gelmemeye çalış.  Kaynana yanında sıfır uykuyla aylarca işlerine yetişmeye çalıştım yardım eden olmadı ama geçti bitti herşey Allah yardimciniz olsun inşallah 
tarafından
Allah razı olsn ilk evet mestil ne?
tarafından
Gaz damlası..
tarafından
Gazdandir uyumamasi
tarafından
Büyük ihtimal sanırım gazi var kipkirmizi oluyo çünkü ikiniyo
0 oy
tarafından
İki üç çay kaşığı ver cankm kimyon çayı
0 oy
tarafından
Daha kucaga alismasi icin cok erken ki alışıcak tabi emerken kokuna alisicak kucagina alisicak sicakligina alisicak.. Bebek o daha yeni geldi dünyaya sen olmadan nasil adapte olsun. 

5 cay kasigi çok günlük 2 cay kasigi yeterli

Doyuyo mu emin misin? Belki ondan uyumuyo belki gazi var ondan uyumuyo.
tarafından
Bilmem ki göğsümü dili ile iteliyo bi süre emdikten sonra ya da ağlamaya basliyo bende emzirmeyi bırakıyorum gazı olabilir bide gaz damlaları deneyim doktora danisip
tarafından
Sütün bitincede emmek istemez. Kilo takibi yapildi mi hic dogum kilosunun üstüne kac kilo alms
tarafından
Yapılmadı en son 400 gr falan almıştı 3.260 'dan 3.700 olmuştu şimdi kaç kilo bilmem..
tarafından
Bi git tekrar saglik ocagina. Kilosu iyiyse gazi vardir muhtemelen.
1 cay bardagi kaynamis ilimis suya 1 cay kaşığı kimyon ekleyip bi taşım dhaa kaynat. Sen iç bebegine de 2 cay kasigi ver günlük. Damlalara gerek bile kalmycak
tarafından
Hmm bide öyle deneyim bakalım sağolasın canım

İlgili sorular

64,835 soru

1,781,306 cevap

5,627 kullanıcı

...