1.sinif annneleri diyince el ele lale ele zukkumun koku geliyo aklima
Benimki de sıkılıyo du bende harflere göz ağız yaptım dedim onlar da uyuyacak sen ödev yapınca bak gülüyo dedim öyle yapıyo kız :=)
Ben 1.sınıfa yollayalı tam 8 sene olmuş yaa vay beee
6 sene sonra tekrar 1.sınıf olcam
1,512,223 soru
24,666,403 cevap
367,001 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın