0 oy
471 göst.
Diğer kategorisinde (97 puan) tarafından
Kızlar yasmin hap kullanıyorum 2 aydır ama cinsel isteksizligim var. İlaçtan sonra böyle oldu. Dr normal isteksizlik yapması dedi. Ama benim hoşuma gitmiyor bu durum ne yapabilirim siz ne yapiyorsunuz 

3 Cevaplar

0 oy
(278 puan) tarafından
Valla o ben de senelerce var çaresi ni de araştırmadım da bilmiyorum da öyle gidiyo hayat valla
-Reklam-
0 oy
(424 puan) tarafından
Evet ben de o ilacı kullanırken bende de isteksizlik yapıyordu :/
0 oy
tarafından

Tekrar doktora git burada bu konuda çözüm bulamazsın 

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 796 göst.
21 Eylül 2026 Aile & Aşk kategorisinde ENurr (1,613 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 552 göst.
20 Eylül 2026 Cinsel Yaşam kategorisinde eliffff01 (85 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 483 göst.
6 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Serao2o3 (22 puan) tarafından soruldu
+3 oy
9 cevap 1,600 göst.
28 Mart 2025 Aile & Aşk kategorisinde Rabiatzcu (57 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,524,298 soru

24,826,570 cevap

375,401 kullanıcı

...