Ben sorun etmiyorum ya, çok abartılı değilse leke kalabilir. Çamaşır suyuna basıp onun kokusuyla giydirmektense lekeli giysin. Bir de kullanmislik, yaşanmışlık hissi hoşuma gidiyor
1,512,223 soru
24,666,403 cevap
367,001 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın