0 oy
406 göst.
Diğer kategorisinde (2,588 puan) tarafından

Okula giden cocuklar bazen ellerini sürüyolar belkide koparıyolar ama ben ne oldugunu bilmediğim 

imageiçin uyaramıyorum sizce ne agacı bilen var mı

6 Cevaplar

0 oy
(1,690 puan) tarafından

Biz de yerdik bunları çocukken sakıncası yok :D

(2,588 puan) tarafından
Ne kız peki :)
-Reklam-
0 oy
(5,751 puan) tarafından
Gocuberi ye benziyor ama tam bilemedim bilen cikar
0 oy
(187,418 puan) tarafından
Aaaaa cocukken cok topar yerdim ama adini bilmiyom ☺
0 oy
(1,145 puan) tarafından
Ateş dikeniymiş adı meyveside yenirmiş canım
(1,145 puan) tarafından
Ankara da mısın canım
(2,588 puan) tarafından
Evet canım
(1,145 puan) tarafından
Ankara iklimini severmiş de ondan dedim
(2,588 puan) tarafından
Bi sevemedim su Ankara nın iklimini :)
0 oy
(5,372 puan) tarafından

Bizim okulda vardı bu cebimize doldurur yerdik :D

0 oy
tarafından
Ham elması derler okulun bahçesin de olurdu yerdik 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 283 göst.
28 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Pakize333 (9,762 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 470 göst.
18 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Japonesi (1,211 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 330 göst.
0 oy
11 cevap 1,319 göst.

Kategoriler


1,512,204 soru

24,666,242 cevap

366,990 kullanıcı

...