0 oy
230 göst.
Diğer kategorisinde (1,562 puan) tarafından
Kızımı arı soktu 9 aylık hastaneye götürdüm şurup ve iğne yaptılar ama korkuyorum kızlar şişmişti biraz indi şişi ama huysuz öğlenden sonra olmuştu hastanede iğne falan vurulunca çok ağladı yorulup uyumuştu eve gelince uyandı sonra bir saat sonra geri uyudu şimdi uyanık ama keyifsiz ne yapmam lazım açısı var sanırım birde baya korktum halada korkuyorum bı bilgi verin kızlar 
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 391 göst.
11 Haziran 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 334 göst.
12 Eylül 2021 Diğer kategorisinde Mekace (1,562 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 236 göst.
13 Aralık 2021 Diğer kategorisinde Miss.namaless (1,987 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 384 göst.
10 Nisan 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde etaminci (33 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,359 soru

24,668,206 cevap

367,112 kullanıcı

...