Dun gece 12 de dogum yaptim. Ayrintilari anlatmak istemiorum. Rabbim bekleyen isteyen herkese bu duyguyu tez zamanda nasip etsin bana dua eden herkese çok çok teşekkür ederim iyi ki varsınız
Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim bebeğim sarilik oldu 2 gündür hastane de yatıyoruz o yüzden cevap yazamadım. Toplu bir post olarak yazarım InsAllah. Allah razı olsun hepinizden
1,512,531 soru
24,670,421 cevap
367,221 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın