628 göst.
(68 puan) tarafından
Kızlar, elti sorunsali herkesin başında ne yazık ki benim elti evin en büyük oğluyla evli benden 2yas küçük ama bu yüzden laf edilmiyor aile içinde buna.
Gece hafta perşembe kürtaj olmak zorunda kaldim kaybettim ilk çocuğum olacaktı nasip olmadı, kalbi durmuştu :(( . Aynı gün öğrendiler durumumu, esim haber vermis. 
O günden bu yana kadında çocuk aşki başladı sürekli wp den, Instagram dan cocuklarini paylaşıp paylaşıp duruyor "can bunlar" bitanelerim oğullarım yawrum kuzularim, boyle yapmayan kadın yapmaya başladı önceden yapsa gozume batmayacak. 
Geçen akşam gittik, davranışlar öyle küçük oğlunu seve seve bitiremedi böyle enteresan şeyler yapıyor daha önce yapmadığı hareketler. 
Hassas durumdayim dedim abartiyor muyum ama his işte gözüme gozume çocuklarını sokuyor. Üzüldüm ki sormayin.
Ne yapayım ben bununla baş edemedim bu sadece bir sorun dahası da var ama bilemiyorum çok bunaldım. 
Reklam

13 Cevaplar

0 oy
(1,405 puan) tarafından

Hiç bir elti ile başedilmez cnm takma kafana ALLAH sana tekrar çocuk nasip etsin. 

KUMA GEMİSİ YÜRÜMÜŞ ELTİ GEMİSİ YÜRÜMEZMİŞ... 

(68 puan) tarafından
Amin canım Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️ Doğru diyorsunda bazen canımı çok sıkıyor işte buldular sessiz insanı her yaptığına laf etmedim kimseye birşey demedim ama bıktırdi bir senede kendinden
Reklam

0 oy
(84 puan) tarafından

Belki sana öyle geliyordur canm hasas dönemdesin çünkü

(68 puan) tarafından
Valla inşallah öyledir aksini düşünmemek için çok uğraştım :( ama işte gözlemlediğim bu oldu :(
+2 oy
(245 puan) tarafından

Bas edemezsiniz, etmeye de calismayin. Kendi haline birakacaksiniz. Derinlerde bir yerlerde eziklik hissediyor olmali ki bulduğu ilk firsatta o ezikligi kapatacak elinin altinda her ne varsa ki burada cocuklari olmus, onlara sarilmis. Toplumda fabrikalar ne yazik ki bu turden kadinli erkekli cok uretti cok fazla var..  Siz kendi hayatiniza kendi ailenize odaklanin. Sınırınızı cekin. Allah en kisa zamanda gonlunuze kalbinize gore versin.

(68 puan) tarafından
Doğru diyorsun eziklik...
Sıkıntımız en başından beri şuydu (nisanliliktan beri) : kendisi direkt evlenmiş okul yok iş yok, şükür okudum işim gücümde var ben bunu hiç bir zaman gösteriş haline getirmedim. Mühendisim, bana amelelik yapiosun  şükür paraya  ihtiyaç yok ben  çalışmam  bile dediği
oldu, sürekli aşağılama derdinde. yani kısaca çok farkliyiz biz onunla eğitim büyüdüğümüz aile, gördüğümüz ortam falan çok apayrı insanlariz. İlk başlarda bu sorun oldu kendince devaminida getirdi, buldu çıkardı. Zayifim 50kiloyum buna bile takıliyor kadın. Sürekli laf söz hareketler bir çeşit  Neyse ne diyeyim dertliyim anam :)) Allah diyorum ben ya verende o alanda, Allah herkese gönlünce versin inşallah
(245 puan) tarafından
Bu turler yapmam aman istemem diyip hakir gordugu ne varsa firsatini bulsa kosa kosa gider.. Alttan alta hazmedemedigi seyler oldugu cok acik.. O yuzden fix tepkileridir kendince kendini artida gördüğü ne varsa ilk isleri onu on plana cikarmak olur.. Anlamak icin psikoloji külliyatı devirmeye gerek yok, biraz insanlari gozlemlerseniz cok rahat fark edersiniz. Hiç uzulmeyin aksine illa ki uzulecekseniz onu bu halden kurtarmasi icin Allah a dua edin. Asıl derdi kendiyle çünkü.
(68 puan) tarafından
Haklısınız ❤️❤️
tarafından
Semi cok kiskaniyor belli iste cnm sana bisey dediginde pek kale alma visey dddimi duyma sonra de ne demistin duymadim falan bak muhendismissin ne guzel kiskaniyor apacik ortada iste sen onu ezik gor ezik muamelesi yap böyleleri bundan anliyor hos tatli sozden deil cnm amelelik yapıyorsun da ne demek ya
(68 puan) tarafından
İşte ben yapamıyorum çok sessiz kaldım ona şimdide baş edilmiyor emek verdim, dirsek curuttum ama elticim amelelik diyor :D
Bazen Hakedene hakettiği gibi davranmak lazım doğru diyorsun.
(68 puan) tarafından
Cevap vermiyorum zaten öyle laf sokan ya da tersleyen bir insan değilim. Eşimle aram iyi sırf bunlar yüzünden kötü olmayalım diye ailesine karşı tek ses etmedim o da benim aptalligim oldu net yani şimdi baş edemiyorum  hicbiriyle. Bu kadınlar benim psikolojimi bozacak ondan tirsiyorum. Ya benim psikom bozulacak ya da onlara bir şekilde dişimi gösterip kurtulacagm.
+1 oy
tarafından

Ben olsam utanirim valla sevemem de bisi de paylasamam da gorur uzulur diye dusunmesi lazim biraz 

(68 puan) tarafından
Günümüzde düşünen insan modeli yok ne yazık ki kimin acısıyla mutlu oluruz derdinde insanlar
tarafından
Gercekten yazik hele hele saglik konulari
0 oy
(1,166 puan) tarafından

Eğer zaten kasıtlı bilip bunu yapıyorsa Allah bilir ne olacağını artik. Bende hamile kalmamıştım bir kaç yıl eşimin halalari hep bize ceket atıyorlar hamile kaliyoz yok hamile kalamiyosan senin yerine biz kalalim bile dediler ne ayıp ve iğrenç şeyler.eltim  yok ama maşallah eşimin 4 tane halalari var yaşları bana yakın.Allah ima şükür 16 haftalik hamileyim şimdide hayırdır havalandin hamile kaldın  kalali  diyorlar töbe töbe laflara bak. Ben hamile kaldım biri Çıldırdi 2.ci çocuk yapcam die kaç kere  gitti aşılama yaptırdı olmadı. Beni çok uzmuslerdi  Allah a havale ettim. İnan zor birsey bekle sabret kimseye  bakma sen uzulmede keyfine bak yine olur Allah in izniyle 

(68 puan) tarafından
Allah yardımcınız olsun ne diyeyim Allah sordun hesabını art niyet kasıt var ise çok zormuş seninde işin ben bı görümce birde elti ile baş edemedim sabır diliyorum ❤️ inşallah Allah büyük nasipse eğer olur. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
(1,166 puan) tarafından
Allah im herkesin kalbini  niyetini biliyor. Sabır önemli inanki enniyisi  böyle insanlardan  kendini  herzaman uzak  tutcaksin  nekadar samimiyet varsa  karşı  taraf  okadar  laf söyleme kolaylığı görür  her zaman  unutma çizgini koy
(68 puan) tarafından
İnşallah başarıp kurtulucam bunlardan yoksa sinir stres dert hepsi bana
0 oy
(77 puan) tarafından

Uzak dur canm gitme yanina bile çağırma en iyisi oyle ben oyle yapiyrn kafam rahat eskiden kocamla onun yuzndn kavgmz eksik olmazdi evde

(68 puan) tarafından
Bana kalsa ben istemiyorum görüşmek çünkü yıpratıyor beni ama kayınvalide mecburum gideceksin geleceksin deyip beynimin etini yiyorlar. Yoksa evim ayrı yolum ayrı banane görmek dahi istemiyorum
(77 puan) tarafından
Kayinvalidede oyle diyordu eskiden sancim oldu hastanede kaldim esimi almadlar yanima gerizekali koşarak gelms ben hastanede kalirkn yanimda esim vardi herkes vardi filan nispet yapiyo buyuk kaynimda geldi sana gelmedimi dedi bende kaynanam dedim doğuma filan gelip sacma sapan konusup sütümü filan etkilemesin dedim hak verdi gbi davrandı bakalim
0 oy
(2,004 puan) tarafından

Valla ben de evin en büyük ogluyla evliyim 2 numaranin karisi var bide benden 4 yas küçük ilk evlendi nasil artist nasil kibirli kocasiyla ayni yastayim bana yenge der kendisi benden 4 yas kucuk adimi söylüyor bana yanimda kocasiyla öpüşüyor falan kocasi bunu kucagina aliyor saygisizlik filan beni saymiyorlar yani ben buna bir ayar verdim cok buyuk kavgalar oldu herkes birbirine girdi 1. Bana yenge diyecek dedim 2. Yanimda hareketlerine dikkat edecek dedim k.pederime saydim eltiye de bi azar cektim aramizda mesafe olcak haddini bil diye simdi gayet iyiyiz yenge yenge her cumlesinde bir yenge var his fesatlik yapmaz evin buyuk ogluyla evli olabilir ama yasi senden küçükse saygi gostermek zorundaa esinle de konus bence kendine gelsin ayiptir günahtır 

(68 puan) tarafından
Konussamda saymiorum kimseyi. Eşimden de bende de küçük adıyla hitap eder en büyüğümüz görümce ona adıyla hitap eder böyle ukala. Ki bu insananlar 35inde kendisi 26 yaşında  saygı yok ogretilmemis. Ne büyük sayan var ne birşey kendini en üst havada görüyor.
(2,004 puan) tarafından
Valla yirtarim oyle eltiyi asla izin vermem saygının olmadigi yerde geçim olmaz
0 oy
(67 puan) tarafından

Bnmki de parasıyla hava atmaya çalışır. Çözümü basit bir araya gelmeyeceksin düğün cenaze dışında. Ben öyle yapıyorum görgüsüz çünkü. Önceleri kayınbabalar herkesi toplayıp yemeğe çağırırdı  Giderdik bizde. Gerçekten hayatımda bu kadar yalaka bir insan görmedim hayatımda. Kendi eşi kaynım yani o bi kere çok yalakadır herkesle arayı iyi tutmak için böyle demişti herkesin içinde. Sen Allaha sığın. Ondan daha hayırlı evlatlar verecektir sana. Görüşmemek en iyisi, gördükçe strese gireceksem ki stres bebek olmaması için en kötü şey görmem yüzünü daha iyi

(68 puan) tarafından
Daha bugün toplanip geldiler habersiz evime. Görüşmek istemiyorum biliyor kaynanam ama bilerek her defasında topluyor evime. Daha kürtaj olayları bir hafta olacak dön Allah dön önlerinde oglenden şu saate kadar. kimsenin acıması yok ağrım var kanamam var ama anlatamıyorum kimseye bilerek topluyor herkesi eve. Haberde vermiyor bana üstelik
(67 puan) tarafından
Yüzsüzler ya. Eşin birşey demiyo mu bu konuda
(68 puan) tarafından
Ağzını bile açmıyor ya kendide görüyor yok sabret yok bilmem ne de bende sabır neyin kalmadı
(67 puan) tarafından
Susma o zaman sen sustukça üstüne çıkacaklar belli. Görüşme bi süre hiçbiriyle. Sorana hasta olduğunu söyle. Gelicez diyene başka zaman de. Seni senden başka koruyan yok anlaşılan. Allah yardımcın olsun
0 oy
(81 puan) tarafından

Sen bosuna kendine dert yapiosun canim benim daha erken rabbim yine nasip eder belkide sen cocugunu kaybettin oda uzulüp cocuklarina daha sıkı baglanmak istemistir

(68 puan) tarafından
Olabilir canım inşallah öyle iyi niyetlidir de ben fesatlık etmisimdir ne diyeyim Allah bilsin.
0 oy
tarafından

Belki sen Hassas bir dönemdesin sana öyle gelmiş olabilir canım. Sonuçta çocuğu tabi sevecek. Görmezden gel üzülmüş olablrsn ama bilerek yaptığını düşünme sonra her hareketi batar 

(68 puan) tarafından
Olabilir canım
Takmamaya çalışıyorum az önce evime geldiler ama sabır diyorum
+1 oy
(39 puan) tarafından

Her zaman yanımızda olan Rabbimiz şuanda da yanımızdadir sen Allah zikrini çekmeye devam et Allah sedigi kullarini sinarmis sen hiç okuduğun yada birinden duydun mu firavun hayati boyunca bı ağrı sancı çekmiş ama Hz. Eyüp a.s nasıl çekmiş o hataligih artık eşi çocukları bırakmış onu gene de Rabbimize bir kelam etmemiş taki hastalığı kurtlanıp şeytan gesgese verene kadar ben bu zamana kadar hep Allah'ım sen layigila ulaştır diye dua ettim çok şükür şimdi herkes yerinde sende namazlarini kılarken bırakma duani esirgeme dualarım seninle canım 

(68 puan) tarafından
Allah razı olsun  sağol ❤️
(39 puan) tarafından
Cümlemizden canm sıkma canını Rabbim sabredenlerle beraber unutma ❤❤❤
0 oy
(636 puan) tarafından

Ben bu eltileri bu kadar takanları anlamıyorum senin kardeşin mi annen mi baban mi boşver kendi kendine oyalansin dursun dış kapının dış mandalina benim gözümde .Hiç sıkı fiki olmam gidip gelmem .Fazla samimi olma öyle birşeyi kasıtlı da yapıyorsa kendi terbiyesizliği Allah büyük boşver takma bile

(68 puan) tarafından
İşte takilmasa hosta can sıkıyor zamanla alisicam bende bu duruma artık
0 oy
(2,197 puan) tarafından

Elti Eltiye kuma gibi olurmuş zaten, Allah büyüktür sen içini daraltma bacım. 

Allah en kısa zamanda evini kucağını doldursun

(68 puan) tarafından
Amin canım Allah razı olsun duan için ❤️
Reklam

İlgili sorular

8 cevap 1,053 göst.
25, Şubat, 25 Kamile Gürkan (159 puan) tarafından soruldu
9 cevap 721 göst.
20 cevap 556 göst.
2, Mart, 2 Kadir efenin annesi (242 puan) tarafından soruldu
9 cevap 343 göst.
4 gün önce açelya☺️ (1,001 puan) tarafından soruldu
13 cevap 328 göst.
2, Aralık, 2 açelya☺️ (1,001 puan) tarafından soruldu
24 cevap 488 göst.
Reklam

39,420 soru

384,009 cevap

687,557 yorum

3,974 kullanıcı

Kategoriler

...