..............
Bende 3 tane bide 2 si küçük üstelik tuvalete gidince kapıda nöbet tutuyorlar bide haykıra haykıra ağlıyolar ben çıkana dek bir delilik daha yaptım ibb den aradılar evde ek iş yapacam 3 çocukla
aboo bendemi boyle olcam
1,512,590 soru
24,671,131 cevap
367,268 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın