0 oy
797 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

..............

image

image


7 Cevaplar

0 oy
tarafından
:-)))) 2 3 yıl sonra mı:-)))))
tarafından
Anca büyürler:))
tarafından
Ben olsam hiç arama derim :-)))))
tarafından
Sesli güldüm. WhatsAppta olmasa
tarafından
:-))))))))
-Reklam-
0 oy
(5,435 puan) tarafından
Ahhhh analık... rabbim bizlere yaşattı cok şükür  ama pek de zor.
tarafından
Evet zor. Rabb'imin yardımı olmasa nice olur halimiz
0 oy
(15,126 puan) tarafından
Hahaha bana Bi 5 sene lazm 
tarafından
:D kolay gelsin
0 oy
(7,767 puan) tarafından
Ahahahah çok iyi yaa
tarafından
Aynen:))
0 oy
tarafından

Bende 3 tane bide 2 si küçük üstelik tuvalete gidince kapıda nöbet tutuyorlar bide haykıra haykıra ağlıyolar ben çıkana dek bir delilik daha yaptım ibb den aradılar evde ek iş yapacam 3 çocukla :D

tarafından
Cannoş numarayı kadın yanlış vermiş di tekrar aradı beni sağolsun cep numarasını verdi bana onu aradım adam pazartesi ara kızım ben İstanbul dışındayım dedi bende yarından sonra arıycam inşallah bakalım ne iş verecekler ne kadar ürün yaparsam okadar çok para kazanırım gece yaparım zaten çoğunu olsunda
(1,615 puan) tarafından
İnşallah kolay iş cıkar karşına bol kazancların olsun canım
tarafından
Aminn canım inşallah
tarafından
Kolay gelsin rahime:)
tarafından
Sağol tatlım teşekkür ederim ❤️
0 oy
(187,446 puan) tarafından

aboo bendemi boyle olcam :O

tarafından
Allah korusun:)
0 oy
tarafından
Afff evet aynen böyle olan zamanlarım oluyor 
tarafından
:)))) kolay gelsin

İlgili sorular

0 oy
47 cevap 2,243 göst.
22 Ağustos 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 984 göst.
27 Temmuz 2023 Aile & Aşk kategorisinde Saliha22 (1,082 puan) tarafından soruldu
+5 oy
22 cevap 1,383 göst.
24 Haziran 2025 Diğer kategorisinde Papatya4161 (6,717 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 1,179 göst.
7 Kasım 2024 Aile & Aşk kategorisinde ASMIRA&TOPRAK&RUZGAR (8,931 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,590 soru

24,671,131 cevap

367,268 kullanıcı

...