617 göst.
(29 puan) tarafından

Dogumdan once veya dogumdan sonra esinizin ve sizin aileniz neler yapti kizlar anlatirmisiniz biraz bizimki iki tarafinda ilk torunu

36 Cevaplar

+2 oy
(7,913 puan) tarafından

Valla hiç bisi yapmadı iki tarafında 3. Uncu 4. Torunuydu  hiç birşey beklemedikte yapın diye istemedikte.. gönlünden ne geçiyosa herkes onu yapsın bence o taraf şunu yapsın bu taraf bunu yapsın diye bisi yok bence evlendiniz artık siz bir aile oldunuz ve bu aileye sizin evladımız gelicek birilerinden anne babada olsa beklemek yerine imkanlar dahilinde siz herşeyi yapabilirsiniz siz artık anne babasınız..  

tarafından
Kaynanagille yaşıyoruz biz paralar onlarin elinde eşimin maaşı hesap kitap o neolacak peki :) ister istemez bekliyor insan
(29 puan) tarafından
Tabiki oyle sormaktan kastim kimin icinden ne gelmiste yapmis onu ogrenmekti ayrica maddi olarak cok sıkışık oldugunu bildiginiz evlatlarinizada biseyler yaparsiniz heralde yoksa tabi ki kimsenin gorevi oldugunu kastetmedim
(7,913 puan) tarafından
Anne baba sonuçta canım elinden geleni yaparlar elbette.. bazı yerlerde adetmis ya anneanne odasını yaparmış babanne kıyafetlerini falan ben bu durumu doğru bulmuyorum adet derlermiş annane alıcak falan diye
+2 oy
(647 puan) tarafından

Nacizane fikrim burda birisi dese ki iki taraf da altın taktı yok oda al di yok kıyafet aldı doğal olarak baska kişiler diyecek neden bizimki boyle değil ve ister istemez bi karşılaştırma ve kıskançlık olacak bu sorular bana cok ters geliyor herkes maddi durumuna alakasina gore muamele yapar.

(29 puan) tarafından
Karsilastirma ve kiskanclikmi? Burasi herkese acik bi platform ve sordugum soru cok absurt bi soru degil bi zahmet hamile kalmayi bilicek yasa gelmisseniz byle konularda kiskanclik veya karsilaztirma yapilmayacagini anlayacak akila sahip olsunlar degil mi? Sorudaki amacim biseyler ogrenmek turlu turlu insanlar var ne yanlis ne dogru ortalamasi nedir bu durumun bunu anlamak icin sordum adettir o dur budur diyolar bende byle olmadgni dusunuyorum o yuzden fikirlerin cesitliligine bakmak icin post actim siz bu tarz sorulari yanlis bulacaginza once ne igrenclikler anlatiliyor soruluyor buralarda ne postlar aciliyo onlara gidin yazin sacma veya yanlis diye.
(647 puan) tarafından
Benim görüşüm bu arkadaşım ister katılırsın ister katılmazsan.
+1 oy
(399 puan) tarafından

Arkadaşlar bundan önce böyle bir post daha açılmıştı ne olur beni yanlış anlamayın heyecanınızı anlıyorum bende anne adayıyım Rabbim hepimizin evladını sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin ama burada alan var alamayan var o kardeşlerimiz heves ediyor belki bebeğine başkasının eskisini giydirmek zorunda kalıyor toplu platformlar da bunları konusmak bana göre doğru değil. Bazı mutluluklarımızı başkasını mutsuz etmemek için içimizde yaşasak daha iyi olur olan var olmayan var lütfen yazdıklarım yanlış anlaşılmasın 

(29 puan) tarafından
Sacma sapan duyar kasiyosunuzya herseye ben sinir oluyorum ya inanin benimde durumum yok zaten kimseninde buna ragmen bisey yaptigi yok bu yuzden actim bu soru postunu toplu platformlarda boyle seyler konusmayin cumlesi bu podta yazilacak cumle degil soyle bi gezinin sayfayi ne igrenclikler neler donuyo lutfen oraya yazin bu cumlelerinizi kendim onu yaptm bunu yaptilar veya yapmadilar diye soru sormadim ben soru sorup fikirlere insanlarin nelerele karsilastiklarina bakiyorum kimseye cevap vile yazmiyorum bos bos duyar kasmayin allah askina o kadar sacma sapan igrenc insanlari ayrimciliga dusuren konular varken
(399 puan) tarafından
Emin olun onlara daha ağır ifadeler kullanıyorum ben sadece kibarca fikrimi belirttim her anne ve evlat değerlidir değerlerimiz üzülmesin ben yapamıyorum neden benim ailem böyle demesin diye yazdım bu şekilde sizi yargılamadım madem fikrinizi açık sundunuz eleştiriye de açık olmanız gerekir size zıt bir fikirde yazan birini azarlamak yerine doğru şekilde fikrinizi belirtseniz daha iyi olur eleştiriye açık değilseniz insanlara fikrini sormayın siniriniz de bozulmaz
(29 puan) tarafından
Buraya bu postu beni elestirin diye acmadimki elestiriye acik olup olmadigimi tartisalim. Fikirleri merak ettim sordum evet ama sorunun ana fikri ile ilgili fikirleri merak edip sordum o kadar sacma sapan konular acilip anlatiliyorken ben bisey anlatmadan sadece soru sordum diye bu tavrinizi elestirdim yani benim elestirilcrk biseyim yok elestiriye yol acan sizsiniz neyse uzatmanin anlami yok eger o bahsettiigim konularada boyle tepki veriyosaniz sorun yok
0 oy
(818 puan) tarafından

Benim ailem annem yelekler ördü iki üç takım aldı babam 600 lira verdi. Kayınvalidem birkaç takım aldı babynest takımı yaptırmış bir de.

0 oy
(366 puan) tarafından

Benim ailem baya bir takım zıbın vs. Şeyler aldılar.altin vs. De aldılar.

Rahmetli kayinvalidemin son arzusu bebek odası almaktı onu aldı.bana bilezik aldılar.daha doğum yapmadım ama.

Herkesten Allah razı olsun.

(2,684 puan) tarafından
Başınız sagolsun ellerıne saglık hepsının
0 oy
(543 puan) tarafından

Annemgil beşik beşiğin uyku setini .bir sürü kıyafet çorap biberenonu bunları aldı .El örgüsü 10taneye yakın kiayfet da yapıyorlar eşimin ailesi ise hicbirsey yapmadı hayırlı olsun bile demedi 

(3,037 puan) tarafından
Ben evlenmeden annem çeyize battaniyesi o su bu yaptı saolsun doguma yakın da benim ihtiyaçlarımı alıcak ama eşimin ailesi birşey yapmiycak bizden bişey bekleme dedi zaten kendisi gerek de yok ben kimseden birşey beklemiyorum
(543 puan) tarafından
Aman yapmadılar boşver benim eşimin ailesi hayırlı olsun bile demedi ondan hicbirsey halt beklemiyorum o yuzden
(3,037 puan) tarafından
Bende beklemiyorum sadce çocuk yap diye bizi yediler bak inanır mısın ben hamile kaldim bana kaynanam nasıl hamile kaldin nerde kaldın diye sordu
(543 puan) tarafından
Ne ayıp şey .Yatak odamızda su şekilde hamile kaldım deyip anlatsaydin bari deli mi nedir
0 oy
(2,129 puan) tarafından

Doğumdan önce kendi ailem bebeğimin giysileri yorganı için falan para gönderdiler aldık. Doğumdan sonra eşimin ailesi de bebeğime 2 tane zıbın takımı aldılar :)

(29 puan) tarafından
:) sagolsunlar almislar onuda
(2,129 puan) tarafından
Tabi canım zıbın önemli :))
(38 puan) tarafından
Zibin olmazsa olmaz bu zamanda kim kime zibin alir kiz degerini bil bizimki hic bisi yapmadi :D   daha bizden istedi
0 oy
(11,787 puan) tarafından
Kendi annem herseyi alir bana normalde de hamile oldugumu hele cinsiyeti ogrendigimizden beri almadigi sey kalmadi sagolsuun ❤❤ Annemin, ailemin hakkini asla ödeyemem. Annem birde küpe alacak kizima banada kolye alayim dedi su turali olanlar varya ben istemedim zaten herseyi aliyor. Esimin annesi besigi alayim dedi kupe annemgil alacagi icin künye gibi bisey alayim o zaman bende dedi. Onun disinda kendi annem giyecek herseyini aldi sayilir bi hastane cikisimız canta felan kaldi onlarida yakinda halledicez. 
0 oy
tarafından

Kıyafetlerini eşim aldı hepsini çantasını benm çantamı bebeğin kişisel malzemeleri ve kişisel bakım çantasını. Beşiğini kaynatam aldı. Bı tane beşikte babam aldı. Dolabı ve sifonyer de kaynatam aldı. Annem örgü işini yaptı patik bere tulum battaniye vs bir çok şey yaptı. Annemde yine kıyafet hastane çıkışı vs biseyler aldı. 

0 oy
(1,823 puan) tarafından

Bizimde iki tarafin ilk torunu ben kayinvalidemle oturuyordum annem baska sehirdeydi yelekler sapka atki patik vs ördü annem bikac kiyafet aldi nevresim seti battaniye falan cok sık görüşemedigimiz icin biz gittikce o an gördüğünü begendigini alirdi oyuncak kiyafet vs. Kayinvalidem de beraber oturdugumuz icin ben evde kalir yemek yapar cocuk bakardim evislerini yapardim oda carsiya her gittiginde bisey alirdi onun disinda besik yürüteç banyo takımı bebek arabasi hastane cikisi vs babasiyla ben aldik zaten kayinvalidem biraz cimri buyuk seylere girmez pek kayinpederim cocuk odasi sozu vermisti almadi yine biz aldik onuda kendi evimize geçince 

(3,248 puan) tarafından
Zorlama yok kim neyi alırsa gönlünden olacak. Surat yapmasınlar yeterki.
(1,823 puan) tarafından
Tabikide sonucta durumu olan var olmayan var yada icinden gelen var gelmeyen var mesela benim ailemin durumu cokta iyi degil ama annem ordan burdan kısar biseyler almaya calisir o ne alsa o aldiktan sonra kaynanam gider aynisindan alip getirir hep kiskancliktan :)
0 oy
(417 puan) tarafından

20 haftalık olduk daha kimse bir şey almadı belki erken olduğu içindir ama kimseden birşey beklemiyorum eşimi. Ailesinin ikinci torunu ama ilk kız torunları ve eşim ailesinde hiç kız yok kendi ailemin 6. Torunu :) 

(417 puan) tarafından
Yok doğuma gelirler severler ama herhangi bir destek olacağını zannetmiyorum bn açıkçası ama iyi güzel severler:)
(3,037 puan) tarafından
Ay olmasınlar sonradan yüzüme vuracaklarsa yapmasınlar zaten bakın ben ailemden çok uzaktayim çanakkale ailem sakarya da esimin ailesi zonguldak ben burdaki komşularım bile kızım beşik alma dediler bana puset verdiler babamlar da puset aldı ilk olarak salıncak verdiler sagolsun lar komşularımın hakkını yemem kaynanam dan daha yakınlar bana sonra da diyo ki özge beni miye aramiyo niye ariyim arayınca laf sokuyo
(417 puan) tarafından
Kendileri arimiyormuymus ki senden bekliyorlar valla bende öyle komsuda yok kimse kimseyle konuşmuyor apartmanda 12 daire var kimse kimseyi tanimiyor
(3,037 puan) tarafından
Neymiş diğer gelini günde 3 kere arıyormuş ben aramam cnki canımı sıkıyorlar
(417 puan) tarafından
Onlara verdiği değeri samimiyeti sana gösterseler sende ararsın :)
0 oy
(24 puan) tarafından

Herseyini ailem aldı ne babası ne de ailesi hic bisey almadı hatta doğunca görmeye  bile gelmez babası bebeğimi 

0 oy
tarafından

Benim.kaynanam 10 sene önce alıp çocuğuna kullandigi eskimiş yırtık bi battaniye verdi  ben de kullanıyorum bu ne diyenlere de kaynanam bunu layik görmüş diyorum gerisini sen düşün hic birşey almadılar annem yatak yorgan yaptirdi bebegime

0 oy
(254 puan) tarafından

Kendi annem babam tüm kıyafetlerini aldı kaynanam Larda hastane nin Bi kismni ödedi dogum dan öncede hastane de yattım sonrada sezeryan bide baya Bi para ödedik yardım ettlr 

0 oy
(4,698 puan) tarafından

butun kıyafetlerini annem aldı babamda 2000 lira para verdi yatak falan için kayinvalidemler de yarim altın taktılar bide pijama kıyafet falan aldilar

0 oy
(489 puan) tarafından

Kendi ailem annem yorgan takımı nevresim takımı diktirdi battaniye ve yelekler ordu patik ordu abim iki takım aldı büyüyen beşik aldik korumaliklarini felanda aldı nevresim takımı aldı ayriyetten doğum yaptığımda abim 200 babam 100 lira verdi oğluma esiminin ailesinde zaten kayinvalidemle yaşıyorum kayinpederim vefat ettim kayinvalidemin bı geliri yok  o yüzden yapamadı bişi hep birlikde aldık ama iki halası birer tane çeyrek taktı bı  kuzeni çeyrek taktı iki ikuzenide ikiyuz TL para verdi kişi başı daha mevlüt yapmadım bakalım ozamana ne olucak 

0 oy
tarafından

Kaynamam hastane çıkışı kundak battaniye gelinlik almis hastane çantamı aldi bana picama aldi annem beşik nevresim bide bebege kıyafet alırken 100 ro yardim etti

0 oy
(279 puan) tarafından

Eşimin ailesi 5000 tl nakit verdi kendi ailemde kiyafettir yada baska biseydir onlari aldilar sagolsunlar bize pek bisi birakmadilar:)

0 oy
(281 puan) tarafından

Benm annem bebegin herseyini aaldi cantasini zibinini filan esimin aylesi daha bisi yapmadi dogunca yapariz diyo bakalm yapmazlarsa zaten tavrimi ortaya koyarm o ne oyle benm bnnemin torunuysa oonlarinda.torunu yok.oyle bi dunya herkes yapcak aylenin varisi sonucta 

0 oy
(2,684 puan) tarafından

Bende meraktayım annemlerın durumu su an pek ıyı degıl kayınbabamlar da ne yapar bılemıyorum.boyle seyler gonulden kopmalı ya.Yapsalar da yapmasalarda canları sagolsun ama ben kayınvalıdemı bıraz sıkıstırıcam :D 4.5 yıl yedı basımın etını yap yap dıye :) 

(3,037 puan) tarafından
Valla canım ben gelin oldun hemen istemeyiz dediler aradan 2 ay geçti biz torun istiyoruz dediler bende istedim cunki evde canim sıkılıyor falan onu büyütürÜm dedim hamile kaldım kimyasal gebelik denildi aradan 7 ay geçti hamile kaldım şimdi de bizden bişey bekleme hatta doğuma bile gelmeyiz dediler ben çok bozuldum tabi kayinpederim hamile kalmadan onlar doktora gitsin tedavi olsunlar falan demis şimdi de böle diyolar değer verdikleri kadar görürler
(2,684 puan) tarafından
Bu insanların kafası nasıl calısıyo anlamıyorum ya.
(3,037 puan) tarafından
Bende anlamıyorum

İlgili sorular

3 cevap 64 göst.
18, Aralık, 2019 ❣aşkı şeker❣ (32 puan) tarafından soruldu
1 cevap 343 göst.
3 cevap 126 göst.
1, Şubat, 2019 Beyza5 (4,151 puan) tarafından soruldu
2 cevap 109 göst.
12, Ağustos, 2019 Yiğitin annesi (12 puan) tarafından soruldu
6 cevap 479 göst.
27, Temmuz, 2019 misafir tarafından soruldu

91,282 soru

2,460,355 cevap

7,593 kullanıcı

...