26+2 haftalık hamileyim. 2 doktorumun mutlaka aşı ol demesiyle bugün aşımı oldum. Şuanlık bir yan etki yok. Beklemedeyim
Tez zamanda şu illetten kurtulalım inşallah
İnşaallah amin
1,512,779 soru
24,673,655 cevap
367,413 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın