26+2 haftalık hamileyim. 2 doktorumun mutlaka aşı ol demesiyle bugün aşımı oldum. Şuanlık bir yan etki yok. Beklemedeyim
Tez zamanda şu illetten kurtulalım inşallah
İnşaallah amin
1,512,233 soru
24,666,634 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın