502 göst.
(538 puan) tarafından
Küçükken ne olmak isterdiniz ? Ne oldunuz ?

Cevapları alalım. 

(Ebe olmak isterdim tamamıyla bir ev hanımı oldum). :))))

47 Cevaplar

0 oy
(38 puan) tarafından
Babam hep hemşire olacak kızım derdi ama bı *** olamadan ev hanımı olduk:)))
(538 puan) tarafından
Ev hanımı da bir meslek ;)))
(38 puan) tarafından
Yok erkeklere göre mecburiyet
(538 puan) tarafından
Evet biraz öyle
+1 oy
(766 puan) tarafından

Ben hayallerime kavuştum anne olmak isterdim anne oldum:D

(538 puan) tarafından
Hahahaha oyy kıyamam.
0 oy
(6,837 puan) tarafından

Kuaför olmak isterdim. Kiz meslek lisesine gittim bu yuzden ama annemler istemedi diye cocuk gelisim okudum. Şimdi ne mi oldum :D cocugumun anası. 

(538 puan) tarafından
Hepimiz ana olmuşuz ya :))
0 oy
(920 puan) tarafından
ogretmen olmak isterken ev hanimi oldukk :) 
(538 puan) tarafından
Bir ev hanımı daha :DDDD
(920 puan) tarafından
ama bekarken calisiodumm ben :)
(538 puan) tarafından
tarafından yeniden gösterildi
Hahaha oda iyiymiş.
0 oy
(836 puan) tarafından
Kaymakam olmak isterdim :) hayatt
(538 puan) tarafından
Hmm kaymakamlık (farklı). :)))
(836 puan) tarafından
Annem derdi zor durumda olanlara yardim et kizim kaymakam olda diye :))
+1 oy
(825 puan) tarafından
Ogretmen olmak isterdim cocuk gelisimi okudum da yinede ev hanimi oldum esim milletn cocuguna bakacagna kendininkine bak dedi ****
(538 puan) tarafından
Hahahah eşinin ki de farklı bir düşünce olmus. :DDD
0 oy
(1,417 puan) tarafından

Ben küçükken büyüyünce ne olucan dediklerinde evlenicem dermişim hep o zamanlardan ev hanımı olacağımın sinyallerini vermişim galiba :D

(538 puan) tarafından
Sen hayallerine kavuşanlardansin :)))
0 oy
(3,135 puan) tarafından
Hahahaha ya bana çocukken sorduklarında ben dansöz olacam dermişim "))) su an iki çocuklu ev hanımıyım onların telinde oynuyorum bineği oldum yani "))
(538 puan) tarafından
Çocuklarının dansözü olmuşsun ne mutlu :DDD
(3,135 puan) tarafından
Çok şükür ") allah bu günümüzü aratmasin
(2,937 puan) tarafından
☺☺ farklı bi hayalin varmış
(3,135 puan) tarafından
Hemde baya farklı ")) ama çok küçülmusum o zaman amam bide oynardım ki görme ")) rahmetli dedem falan anneme kızarmış ki sen ogretiyon diye halbuki içimden geliyor:))
0 oy
(310 puan) tarafından
Öğretmen ya da memur ama magaza mudur yardımcısı oldum :))))) memurluk icin cok uğraştım ama nasip olmadi simdide cocugumla ilgilencem nasipse biraz buyusun sonrasi nasip:)
(538 puan) tarafından
Sonunda bişey olan çıktı. Bende herkes ev hanımı sandim. ;)
0 oy
(131 puan) tarafından
Hemşire olmak istemişimdir hep ama kuaförüm şuan
(538 puan) tarafından
Erzurumlu kuaför :)))
(131 puan) tarafından
Aynen canım :)))
0 oy
(101 puan) tarafından
Öğretmen olmaktı hayalim memur oldum buna da çok şükür ama en güzeli anne olmak bnce :) 
(538 puan) tarafından
Evet en güzeli annelik ❤️❤️❤️
+2 oy
(329 puan) tarafından

Cumhurbaşkanı olmak isterdim ev hanımı oldum:P 

(538 puan) tarafından
Nerden nereye ;)))
(329 puan) tarafından
Yaa sorma :))
+1 oy
(1,996 puan) tarafından

şarkıcı olmak isterdim deli gibi sokakta şarkı söylüyordum :D ama daha güzel bir mesleğim oldu eş oldum anne olacam inşallah 

(538 puan) tarafından
İnşallah canim. Sesin güzel mi :))
0 oy
(2,684 puan) tarafından
Arkeolog olmak isterken 

Ev hanımı olduk
(538 puan) tarafından
Farklı bir meslek daha :DD.
Araştırmacı bir yapın var galiba.
(2,684 puan) tarafından
Hemde öyle bi yapı ki birşey aklıma takilmaya görsün
(538 puan) tarafından
Sende evinin arkelogu ol canım :))
(2,684 puan) tarafından
Ay burda ancak temizlik yap bulaşık yap çocuk bak taş toprak yok
0 oy
(724 puan) tarafından

Hemsire olmak isterdim tabikide hayaller:Damma ev hanimi oldum buda bi meslek aksama kadar calisiyom amma para veren yok:D

(538 puan) tarafından
Evet biz parasız çalışan işçileriz. :D
(724 puan) tarafından
Evet oyleyiz:)
0 oy
(877 puan) tarafından

avukat olacaktım uniyi de okuttu babam ama sonuc evli cocukli bir ev hanimi:D

(538 puan) tarafından
Diploman var mı canim. :)
(877 puan) tarafından
var halkla iliskiler uzmaniyim ikincilikle bitirdim okulumu :D
0 oy
(1,938 puan) tarafından

Hemsire olmak isterdim ziraat mühendisi oldum:D:D

(538 puan) tarafından
Ne mutlu canım sana.
(1,938 puan) tarafından
Ama annelik hepsinden güzelmiş canim. Inan keske okumayip evlensem erkenden anne olsaydım diyorum.
(538 puan) tarafından
Çok haklısın
0 oy
(2,683 puan) tarafından
Kreş öğretmeni yada ressam sonuç hayat müsade etmedi :D aciktan üni. Düşünüyorum bakalım pes etmiş degilim
(538 puan) tarafından
Olabilir neden olmasın ki canım. ;DDD
0 oy
(400 puan) tarafından
Hemşire olmak istiyodum ev hanımı oldum:)))
(538 puan) tarafından
Hemşire olmak isteyen biri daha :DD
(400 puan) tarafından
Aynen canm ya :D
0 oy
(206 puan) tarafından

Polis yada hemşire olmak isterdim polisliği çok zorladım ama olmadı. Ama hemşire oldum çok şükür :D

(538 puan) tarafından
Ayyyy ne güzel sonunda hemşire olan çıktı ❣️
(206 puan) tarafından
=))((= gerçekten çoğu kişinin hayaliymiş ama kısmet olmamış. Bana zorlada olsa kısmet oldu çok şükür atandımda. Şimdi sıra sıpamı adam gibi babası gibi ahlaklı yetiştirmekte inşallah

İlgili sorular

12 cevap 354 göst.
26, Mayıs, 26 YiğitinAnnesi ❤ (1,604 puan) tarafından soruldu

27,236 soru

255,109 cevap

459,338 yorum

3,070 kullanıcı

Kategoriler

...