Kimseyi çok övme sonra kötü oluyolar
Bende 5 sene bir binada oturdum o komsularimi kimseye değişmem ordan cikali 5 sene oldu hala görüşürüz konusuruz hatta baska memlekete taşınan bile oldu irtibati kesmedik
1,512,241 soru
24,666,712 cevap
367,038 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın