annem bikaç gğn önce oldu nerdeyse bidaha korona oldum 2 gün ağrıdan nerdeyse öldüm dedi ama 2gündür iyi. bizde eşimle sabah olucaz inşallah bişey olmaz ya bebeye nasıl bakarım
1,512,149 soru
24,665,545 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın