Esim bugun olmuş kolu ağrıyor. Bende yarım olacam. Simdiye kadar onlarca aşı oldum hicbirinden korkmadım ama bu aşı beni korkutuyor. Gazam mübarek olsun. Yarından sonra beni burda görmezseniz bilin ki kalpten gittim
Bende korkumdan olmuyom emoş
Aşı olduğum gece kolum katlı kalmış uyuştu, panik atağım tuttu kalp krizi geçiriyorum diye ahahah
Yok ykk gitmezsın yavrum
Hafıf kol ağrın olur sadece :)
1,512,221 soru
24,666,412 cevap
367,006 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın