Ben olmayacam cnm. Çünkü doktor izin vermiyor yan etkileri belli değil şuan için bekle diyor
Hamileyim doğumdan sonra emzirme dönemin dede vurmak istemiyorum, bide bi kaç kişiye pıhtı attırıyor muş zaten yan etkilerindede var benimde hastalığım pıhtı sorunu olduğu için vurmam,
1,512,170 soru
24,665,847 cevap
366,972 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın