Ben bundan kullanıyorum canım memnunum
Braun saç maşası kullanıyorum canim ben masa demişsin herkes düzleştirici atıyor
masa olarakta bunu kullanıyorum Philips yine herkes düzleştirici yazınca galiba düzleştirici istiyor dedim
1,512,455 soru
24,669,346 cevap
367,170 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın