0 oy
151 göst.
Diğer kategorisinde (247 puan) tarafından
Kızlar hamileyim kan tahlili için aç karnina olmalimiyim

2 Cevaplar

0 oy
(34,544 puan) tarafından

Yok farketmiyor

-Reklam-
0 oy
(280 puan) tarafından
Bana doktor en iyisi ac karnina gel demisti
(247 puan) tarafından
Ben tok karninayim iki kere verdim bu üçüncü kez

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 211 göst.
7 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde Tavsan (247 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 252 göst.
12 Haziran 2026 Kültür-Sanat kategorisinde Papatya-ya (827 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 218 göst.
29 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Melek727272 (256 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 235 göst.
9 Mart 2026 Diğer kategorisinde zehra72 (169 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...