0 oy
177 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Sol ayagıma girdi çok ağrıyor napsam geçer kızlar :(

6 Cevaplar

0 oy
tarafından
Kramp girdiği zaman ustune bas yuru aninda geçiyor canim
-Reklam-
0 oy
tarafından
Benim kramp girince hemen yere basıyorum geçiyor
0 oy
(3,561 puan) tarafından
Kramp girmemesi için sade soda için. Magnezyum eksikliğinden 
0 oy
tarafından
Ayağa kalkmak lazım gece sürekli giriyor bana
0 oy
tarafından
Kramp gireceğini anlayınca hemen ayağımı kendime çekiyorum yada hareket ediyorum bişey olmuyor 
0 oy
(64,931 puan) tarafından
iğne batir nedense kiziminda oluyo bacağım titriyo diyo

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 183 göst.
13 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Kadinca_7189324 (6 puan) tarafından soruldu
+2 oy
8 cevap 414 göst.
22 Nisan 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde MARMELAT -_- (1,346 puan) tarafından soruldu
+2 oy
5 cevap 494 göst.
5 Şubat 2025 Diğer kategorisinde Ayse6181 (19 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,175 soru

24,665,940 cevap

366,975 kullanıcı

...