478 göst.
(5 puan) tarafından
tarafından yeniden gösterildi

Kızlar çocuklarım icin elbiseye ihtiyacim var durumum yok bazen yanlış anlaşılıyo komsular yardım ediyo 

Reklam

5 Cevaplar

0 oy
(4,072 puan) tarafından
Nerde oturuyosun canim 
(5 puan) tarafından
Sen atsan bana cnm msj ben ordan vereyim
(5 puan) tarafından
Msj atılmıyo cnm ya
(4,072 puan) tarafından
Neden ki acaba
(5 puan) tarafından
Bilmiyomki cnm ayarlara  baksanız  belki duzeler cnm
(103 puan) tarafından
Sedanur canım kubra sen. İn adına bas ordan da üyelik zaman i var onun altında da tur yazısı var orda özel mesaj diye bi yer var oraya bas mesajı ni yaz gider
Reklam

0 oy
(4 puan) tarafından

Bi komsumun çocuğunun ihtiyacı var diyosn bide benim cocuklarimin diyosn hangisine istiyorsn karar ver 

(5 puan) tarafından
Cnm  kendim icin istemeye utandım
(158 puan) tarafından
Nasıl anlayışsız insansın ya utan ikiz annesi
(158 puan) tarafından
4 aylıktan küçük varsa yollayabilirim canım
(5 puan) tarafından
4aylık cnm oglum biride 3yasinda
+1 oy
(2,197 puan) tarafından

Keşke bi sürü olsa sana yollasam  :/ ne yaşadığını ne hissettiğini çok iiyi anlıyorum :/

 Bende arabayı beşiği  falan aldm kira geçti faturalar kaldı. Kıyafetleri falan abimler verdiler onların bebeğine hediye gelenler ve az kullanılanları.

 Utanıp poşeti açarken ağladım :/

(5 puan) tarafından
Zor cnm durumun olmayınca bende hep ince elbise giydiriyorum hasta oluyolar
0 oy
(636 puan) tarafından

Allah yardimcin ve yardimcimiz olsun Amin

(5 puan) tarafından
Amin cnm  bi oncekinde komsuma diye istedim utandım kendim icin isticektim  terslersiniz diye oyle yazdım kusura bakmayın kızlar
(636 puan) tarafından
Estağfurullah ya tersleyen insanlara hiç aldırış etme .Benim de ilk hamilelegim ama bana özelden mesaj atsrsan durumum olduğunda İnşallah bebeğine birşeyler gönderirim canım adres isim flaan gondeirsen
(5 puan) tarafından
Tm cnm allah razı olsun cnm
(636 puan) tarafından
Amin canım cumlemizden
0 oy
tarafından
Canim, kiz olsaydi kizmin küçülmüş bir valiz kayafeti var, 5 6 yas arasi yollardim valla
(5 puan) tarafından
Erkek cnm ginede saol
(4 puan) tarafından
Cnm benim kızım var bana yollar misiniz acaba
Reklam

İlgili sorular

2 cevap 206 göst.
17, Mayıs, 17 İkimelekannesi❤️❤️ (2,126 puan) tarafından soruldu
6 cevap 204 göst.
26, Nisan, 26 Zeynebin annesi ❤️ (47 puan) tarafından soruldu
2 cevap 263 göst.
7, Ocak, 7 Sedanur (5 puan) tarafından soruldu
12 cevap 246 göst.
10, Mart, 10 Eymen kuşum (1,973 puan) tarafından soruldu
18 cevap 415 göst.
29, Kasım, 29 Seherrrr8l (148 puan) tarafından soruldu
15 cevap 236 göst.
6, Ekim, 6 İkimelekannesi❤️❤️ (2,126 puan) tarafından soruldu
Reklam

39,079 soru

379,420 cevap

678,838 yorum

3,953 kullanıcı

Kategoriler

...