No atamam sonra evime hırsız girer
normali böyle
ve benimki de böyle kenarlara taş dusmesin diye parlatıcı sürdüm oyuzden öyle görünüyor kusura bakmayın
Benimki böyle ama bu şekilde tekli olani da satiliyo benim bilekliğim gümüş altından değil yani
1,512,178 soru
24,665,965 cevap
366,976 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın