Ya kızlar bunu örnek olarak paylaşıyorum kusura bakan da baksın kadın o kadar soru soruyor kimseye cevap yazma gereksiniminde bulunmuyor.. Gıcık oluyorum böyle olunca bende ifşalicam bundan sonra önce postuna cevap ver sonra ekstra post açarsınız.. Kimse mecbur değil ya NEZAKETSİZLİK BU hadi birinde oldu hepsinde mi aynı olur
1,512,149 soru
24,665,533 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın