Postu baba evinden cevaplıyorum yakınız cok şükür canım isteyince giderim. Senin ailen cok mu uzak? 7 ay çokmuş özlemişsindir çok.
3 senedir gitmedi.m aramız bozuk biraz
Her gün ordayım bu sabah ta kahvaltıya gittik oglusumla
1,512,234 soru
24,666,659 cevap
367,030 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın