Valla sonuna kadar haklı kaynana düşmanı OLARAK yazıyorum bunu kendi evi kendi rahatı üç gün sonra size gelse bu sefer de bende çok kalıyor muhabbeti olacaktır Eminim az aşım ağrısız basım
1,512,334 soru
24,667,909 cevap
367,095 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın